Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-11 09:05
De HTC One van mijn broer staat sinds hij wakker werd vanmorgen op het onderstaande scherm.

Ik heb geprobeerd:
reboot system now
apply from sd card
wipe data/factory reset
reboot to bootloader
power downm
apple from phone storage

bij de bootloader alle opties geprobeerd, maar hij blijft dit scherm geven.
Ook zie ik onderaan can't mount /sdcard, maar volgens mij kan hier helemaal geen sd kaart in.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/s/i5nwvuqmrx11u09/Foto%2005-12-15%2012%2022%2039.jpg?dl=0

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Heeft je broer een poging gedaan tot S-off? (bootloader unlock). Daarnaast lijkt het alsof de interne SD naar de X_X is.

• Gait
Nee hij heeft niks gedaan, is gaan slapen toen er niks aan de hand was en toen hij wakker werd stond dit ervoor. Hij is een complete leek dus heeft de telefoon voor normaal gebruik en geen custom ROM e.d.

Zelf vermoed ik ook dat de interne opslag kapot is..

• Mrjraider
  • Niet online
Wat je zou kunnen proberen is resetten door de hele firmware inclusief Recovery etc. te herflashen. Geen idee hoe dat werkt op een HTC device. RUU heet dat geloof ik ;) Zou even een post maken in de ervaringen en discussie van de M7/8/9 (toestel van je broer) en daar even kijken of ze een antwoord weten.

• Gait
Ik heb eerlijk gezegd geen idee welk toestel het is. De PN07100 staat achterop, maar met google kom ik niet erg ver.

• Mrjraider
  • Niet online
Maak eens een volledige foto van de achterzijde. Daaraan is vaak te herkennen of dit nu een M7/8/9 is.
Pagina: 1