Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Windows licentie op ander mobo

Pagina: 1
Acties:

• Alberts
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 19-10-2017
Nu heb ik hier een windows licentie van windows 7 pro oem. Nu zit ik er al even over na te denken om die te gebruiken, maar was in gebruik met een ander systeem. Nu stond me er iets bij dat je met vervanging mobo (alles zat op het mobo-tje) dit niet kan. Lees op google wat tegenstrijdigheden en niet al te recente berichten kan ik vinden.

Iemand ervaring? Het was een asus mobo en ik heb ook een asus mobo waarvoor ik hem wil gebruiken. Wel een ander chipset en cpu.

De kosten vangen tegenwoordig aardig mee. 35 euro windows 7... was vroeger wel anders. Klopt dat ook? "marktplaats licentie"....

[Voor 12% gewijzigd door Alberts op 05-12-2015 14:48]

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:18

Damic

Afwezig soms

Al eens gedacht om gewoon de code te gebruiken en als het moet naar microsoft te bellen? dan krijg je een nieuwe activatie code per telefoon. Werkt goed.

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True