Geachte redactie,
Elk jaar kijk ik weer uit naar de sinterklaasactie van Tweakers, want het is echt top dat jullie zo'n grote actie van de grond weten te krijgen. Ondanks dat ik nog nooit wat heb gewonnen, waardeer ik het echt dat jullie de moeite nemen om zo'n actie op touw te zetten.
Toch had ik nog enkele vragen/opmerkingen betreft de voorwaarden van de sinterklaasactie.
Groet,
THWIT
Elk jaar kijk ik weer uit naar de sinterklaasactie van Tweakers, want het is echt top dat jullie zo'n grote actie van de grond weten te krijgen. Ondanks dat ik nog nooit wat heb gewonnen, waardeer ik het echt dat jullie de moeite nemen om zo'n actie op touw te zetten.
Toch had ik nog enkele vragen/opmerkingen betreft de voorwaarden van de sinterklaasactie.
- Mensen die gebruik maken van een adblocker zijn uitgesloten.
Wat mij betreft een logische regel, maar op dit moment niet vermeld in de "regeltjes" van de actie en dat zorgt ervoor dat de actie wat schimmig over kan komen. Waarom vermelden jullie niet gewoon dat deze mensen geen deel mogen nemen? - Abonnees tellen zwaarder mee in de loting. In de regeltjes staat dit niet vermeld, maar in de reacties wordt er wel over gespeculeerd. Waarom staat dat niet gewoon in diezelfde actievoorwaarden? Want an sich is er natuurlijk niks op tegen dat abonnees meer kans maken op prijzen, aangezien Tweakers zo wat voor hen, die Tweakers helpen draaiende te houden, terug kan doen. Maar op het moment dat dit nergens vermeld staat is het vervalsing van de competitie en zijn jullie in het ergste geval juridisch niet gedekt.
- Wat betreft de games:
Er staan meerdere titels die jullie alleen voor bepaalde platformen weggeven. Maar aangezien je alleen voor de hele actie mee kan doen, hoe groot is dan de kans dat een game terecht komt bij een persoon die niet beschikt over die specifieke console (dus een PS4-gamer die een XBOX-game krijgt)? Natuurlijk kan diegene het spel dan doorverkopen of iemand in zijn directe omgeving er blij mee maken, maar het zou natuurlijk leuker zijn als die PS4-speler alleen een PS4 game kon winnen.
Groet,
THWIT