Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal de PC vooral gaan gebruiken om te gamen. Games zoals ARK Survival Evolved, League of Legends en Counterstrike. In de toekomst misschien ook zwaardere spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 900 euro uitgeven aan de PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, behalve mijn beeldscherm (HDMI)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien dit mijn eerste eigen build wordt, is dit nog een beetje onbekend terrein. Ik dacht sowieso een goede videokaart nodig te hebben en een SSD lijkt me ook fijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia. Omdat mijn oudere broer dit aanbeveelt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is uiteraard beter hoe stiller de PC, echter snap ik dat dit de laatste prioriteit is.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf een PC gebouwd via de Alternate PC Builder. Ik wil graag aan jullie vragen of de componenten uberhaupt bij elkaar passen, of het een goede PC is en of jullie misschien op- / aanmerkingen hebben.
Ik zal de PC vooral gaan gebruiken om te gamen. Games zoals ARK Survival Evolved, League of Legends en Counterstrike. In de toekomst misschien ook zwaardere spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 900 euro uitgeven aan de PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, behalve mijn beeldscherm (HDMI)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien dit mijn eerste eigen build wordt, is dit nog een beetje onbekend terrein. Ik dacht sowieso een goede videokaart nodig te hebben en een SSD lijkt me ook fijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia. Omdat mijn oudere broer dit aanbeveelt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is uiteraard beter hoe stiller de PC, echter snap ik dat dit de laatste prioriteit is.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf een PC gebouwd via de Alternate PC Builder. Ik wil graag aan jullie vragen of de componenten uberhaupt bij elkaar passen, of het een goede PC is en of jullie misschien op- / aanmerkingen hebben.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7 4790K Boxed | € 338,90 | € 338,90 |
1 | ASRock B85M Pro4 | € 62,95 | € 62,95 |
1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 234,90 | € 234,90 |
1 | Toshiba DT01ACA050, 500GB | € 42,- | € 42,- |
1 | Sharkoon VS4-V USB 3.0 | € 30,- | € 30,- |
1 | Cooltek Silent Fan 120 Blue LED | € 9,56 | € 9,56 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP4G3D1339DS1S00 | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master B600 ver.2 | € 51,95 | € 51,95 |
1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 44,95 | € 44,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 815,21 |
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 711687 op 05-12-2015 14:00 . Reden: Lijst met producten toegevoegd. ]