Toon posts:

MobileMarket op Bol.com

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag Tweakers,

Ik ben op dit moment op zoek naar een leuke betaalbare telefoon. Ik zat vanmiddag op Bol.com te kijken en ik kwam een bedrijf tegen genaamd 'MobileMarket' die een Apple iPhone 6 verkopen voor een redelijke prijs (http://www.bol.com/nl/p/apple-iphone-6-16gb-zwart/9200000032845754/prijsoverzicht/?sort=price&sortOrder=asc&filter=new). Zij blijken telefoons te verkopen via Bol.com, maar zij hebben nog geen feedback. Ik weet dus niet of ze betrouwbaar zijn, want ik kan ook geen website van dit bedrijf vinden.

Iemand die hier ervaring heeft met MobileMarket?

Groetjes,

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik zou nooit in zee gaan met een bedrijf dat ik niet ken en waar geen reviews van zijn. Ik zie er zelfs nul contactinfo. Dan zou ik het iig nooit aandurven, of tenminste: ik zou nooit meer dan een paar euro vooruit betalen.

pricewatch: Apple iPhone 6 16GB Grijs bevat diverse goedkopere winkels met reviews.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:55

Perkouw

Moderator General Chat
En ik doe dit topic dicht. Wat heb je zelf al gezocht en gevonden behalve dat je een website niet kan vinden? Het komt nu wat over van ik plemp mijn vraag neer en wacht op respons. We verwachten hier toch echt wat eigen inzet ;)

Dit topic is gesloten.