Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan wel online gamen maar kan niet op websites

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen

Ik heb laatst iets nieuws gekregen van ziggo ik wou het in elkaar zetten met mn pa maar het mislukte terwijl ik ermee bezig was was ik een opstart scan aan het doen en iets van 3 uur later hadden we het aangesloten ik hoefde geen nieuwe lan kabel ofzo gwn dezelfde kable in dezelde modum in dezelfde pc dus ik kwam terug op mn kamer stopte de opstart scan en wou ff op internet maar ik kon er niet op ik gebruik een speciale browser opera en die zei webpagina nie beschikbaar dus mn eerste reactie was google chrome maar die heb ik nie meer dus ik probeerde mozilla en die zegt server nie gevonden en ik heb al gekloot met host files en proxy dingen maar niks werkt please help.

Alvast bedank,

Neal

Update kan wel op tor browser

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
En nu heb ik koppijn...

Systeem Specs

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Oké als eerste, interpunctie! Gebruik het!

En wat heb je precies van Ziggo gekregen? Lees ik nu goed dat je nu twee routers achter elkaar hebt hangen? Welke precies?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb horizon tv gekregen en wij dachten dat we de modum nie meer nodig hadden maar das wel dus horizon tv en modum

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-11 19:04
Bel lekker Ziggo op en laat hun een monteur langs sturen. Dit word 'm niet heh, dat snap je zelf ook?

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 13:03:
Ik heb horizon tv gekregen en wij dachten dat we de modum nie meer nodig hadden maar das wel dus horizon tv en modum
Heb je uberhaubt de handleiding gelezen, of de site? Ik zie hier al dit staan

"De Horizon Mediabox ga je gebruiken voor digitale en interactieve televisie. In sommige steden in Nederland kun je de Horizon Mediabox daarnaast ook als wifi-modem gebruiken. Als je in een stad woont waar dit kan, dan heb je dit tijdens het bestellen aangegeven."

Heb je dit aangegeven bij het bestellen? Als je al in de goeie stad woont, anders kun je niet het als modem gebruiken.

Staat trouwens precies wat je moet doen op de Ziggo site.
https://www.ziggo.nl/klan...ve-televisie-installeren/
Gewoon instructies volgen.

[ Voor 13% gewijzigd door MB113 op 05-12-2015 13:08 ]

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Verwijderd

Topicstarter
Ja hebben we aangegeven maar we zijn niet zo slim dus eerst deden we hem eruit hij ziter nu gwn aan

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

Wat zegt Ziggo?

Met interpunctie wordt bedoeld dat je leestekens gebruikt, in jouw geval:
Ja hebben we aangegeven maar we zijn niet zo slim dus eerst deden we hem eruit hij ziter nu gwn aan
Zou worden:
Ja, hebben we aangegeven. Maar we zijn niet zo slim, dus eerst deden we hem eruit. Hij zit er nu gewoon aan.
.

Neem gewoon even contact op met Ziggo, die kunnen je het beste helpen.

Eerst het probleem, dan de oplossing

Pagina: 1