Hallo mensen,
Ik wil graag een goedkope gamepc kopen, alleen heb niet zoveel verstand van wat ik nodig heb voor bepaalde games om ze op medium/high settings te spelen. Zouden jullie me daarmee kunnen helpen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil erop gaan gamen. Ik zoek een goedkope pc, waarmee ik spellen zoals League of Legends en Counterstrike op medium/high kan spelen, en spellen zoals Tera op medium kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik kan 450 euro uitgeven, dat is exclusief beeldscherm, muis en toetsenbord. Ik ben van plan hem nog te gaan upgraden in de toekomst, maar als ik voor dit bedrag de dingen kan doen die ik wil doen, is dat voorlopig niet nodig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat te denken aan deze dingen:
- Processor : AMD FM2 A4-5300 Dual Core 3,4GHz
- Moederbord : MSI A68HM Grenade
- RAM Geheugen : 4 GB DDR3-1600
- Grafische kaart: AMD R7 250 2GB
- 1 TB Harde schijf
- 450 Watt voeding
Hierbij komen nog de koeling, geluidskaart, netwerkkaart etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluid en de grootte maakt mij niet uit, maar ik wil wel dat de pc een beetje koel blijft. Niet dat ik straks in een sauna zit te gamen.
Ga je overklokken?
Overclocken zou kunnen, maar ik weet niet alle voordelen ervan.
Wat verwacht je van ons?
Ik sta open voor alle suggesties, als het maar binnen mijn budget blijft. Als dat niet mogelijk is, dan wacht ik nog een maandje. Maar ik denk dat het wel moet lukken. Zoals ik al zei wil ik de pc nog gaan upgraden later, maar wil ik beginnen bij wat ik nodig heb.
Alvast bedankt voor reacties en de gedane moeite!
Groetjes,
Chuckiebambam
Ik wil graag een goedkope gamepc kopen, alleen heb niet zoveel verstand van wat ik nodig heb voor bepaalde games om ze op medium/high settings te spelen. Zouden jullie me daarmee kunnen helpen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil erop gaan gamen. Ik zoek een goedkope pc, waarmee ik spellen zoals League of Legends en Counterstrike op medium/high kan spelen, en spellen zoals Tera op medium kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik kan 450 euro uitgeven, dat is exclusief beeldscherm, muis en toetsenbord. Ik ben van plan hem nog te gaan upgraden in de toekomst, maar als ik voor dit bedrag de dingen kan doen die ik wil doen, is dat voorlopig niet nodig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat te denken aan deze dingen:
- Processor : AMD FM2 A4-5300 Dual Core 3,4GHz
- Moederbord : MSI A68HM Grenade
- RAM Geheugen : 4 GB DDR3-1600
- Grafische kaart: AMD R7 250 2GB
- 1 TB Harde schijf
- 450 Watt voeding
Hierbij komen nog de koeling, geluidskaart, netwerkkaart etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluid en de grootte maakt mij niet uit, maar ik wil wel dat de pc een beetje koel blijft. Niet dat ik straks in een sauna zit te gamen.
Ga je overklokken?
Overclocken zou kunnen, maar ik weet niet alle voordelen ervan.
Wat verwacht je van ons?
Ik sta open voor alle suggesties, als het maar binnen mijn budget blijft. Als dat niet mogelijk is, dan wacht ik nog een maandje. Maar ik denk dat het wel moet lukken. Zoals ik al zei wil ik de pc nog gaan upgraden later, maar wil ik beginnen bij wat ik nodig heb.
Alvast bedankt voor reacties en de gedane moeite!
Groetjes,
Chuckiebambam