Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is voor een collega die aan mij gevraagd heeft om een pc samen te stellen. Zijn vriendin zal hem voor het gewone werk gebruiken (office, surfen,...) en hij wil vooral goed en vlot kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
absolute maximum prijs is 1200 euro INCLUSIEF nieuw scherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, alles nieuw (buiten toetsenbord en muis)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zelf ben ik niet 110 procent zeker van de voeding en het geheugen. Ook weet ik niet of de stock koeler bij skylake cup's goed genoeg is? maken ze veel herrie of valt dat wel mee? Of raden jullie een andere koeler aan? Eentje die de cpu NIET sloopt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
intel cpu. videokaart maakt in principe niet uit, zolang het niet boven de 1200 euro gaat. Ik heb hem de gtx 970 voorgesteld. (gtx 970 vs R9 390, maar voor de R9 390 heb je dan weer een zwaardere voeding nodig) SLI of Crossfire is ook uitgesloten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet echt. Stil binnen bepaalde normen zou natuurlijk wel mooi zijn.
Ga je overklokken?
neen.
Wat verwacht je van ons?
zoveel mogelijk bang-for-buck zonder in te boeten op kwaliteit en het bedrag te overschrijden.
Toekomstgericht, vandaar de skylake build. Verschil in prijs met Haswell is niet echt groot vind ik persoonlijk.
Ik en mijn collega hebben besloten alles te bestellen bij 4launch, is niet bij elk onderdeel de goedkoopste, maar wel dichtbij Belgie
als je elk onderdeel bij een andere winkel moet bestellen, komt het uiteindelijk nog niet goedkoper ivm verzendkosten.
Het systeem is voor een collega die aan mij gevraagd heeft om een pc samen te stellen. Zijn vriendin zal hem voor het gewone werk gebruiken (office, surfen,...) en hij wil vooral goed en vlot kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
absolute maximum prijs is 1200 euro INCLUSIEF nieuw scherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, alles nieuw (buiten toetsenbord en muis)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zelf ben ik niet 110 procent zeker van de voeding en het geheugen. Ook weet ik niet of de stock koeler bij skylake cup's goed genoeg is? maken ze veel herrie of valt dat wel mee? Of raden jullie een andere koeler aan? Eentje die de cpu NIET sloopt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
intel cpu. videokaart maakt in principe niet uit, zolang het niet boven de 1200 euro gaat. Ik heb hem de gtx 970 voorgesteld. (gtx 970 vs R9 390, maar voor de R9 390 heb je dan weer een zwaardere voeding nodig) SLI of Crossfire is ook uitgesloten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet echt. Stil binnen bepaalde normen zou natuurlijk wel mooi zijn.
Ga je overklokken?
neen.
Wat verwacht je van ons?
zoveel mogelijk bang-for-buck zonder in te boeten op kwaliteit en het bedrag te overschrijden.
Toekomstgericht, vandaar de skylake build. Verschil in prijs met Haswell is niet echt groot vind ik persoonlijk.
Ik en mijn collega hebben besloten alles te bestellen bij 4launch, is niet bij elk onderdeel de goedkoopste, maar wel dichtbij Belgie
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 186,95 | € 186,95 |
1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 82,95 | € 82,95 |
1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 363,95 | € 363,95 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,90 | € 50,90 |
1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 42,95 | € 42,95 |
1 | Asus VS247HR Zwart | € 131,35 | € 131,35 |
1 | Microsoft Windows 8.1 NL Retail 32/64bit | € 97,95 | € 97,95 |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 46,95 | € 46,95 |
1 | Antec VP450P | € 41,90 | € 41,90 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 79,- | € 79,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.124,85 |