Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Google Play Store crash tijdens Camera gebruik

Pagina: 1
Acties:

• MrDummy
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 13-09 21:33

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een gekke probleem. Vroeger geen probleem, maar nu met mijn Samsung S5 heb ik wel regelmatig of zelfs versneld achter elkaar popups van 'Google Play Store is gestopt'.
Dat gebeurt heel vaak met de standaard Camera app.

Zelfs tijdens scherpstellen floept het weer op het scherm.
Het is irritant en kan niet altijd foto's maken omdat popup heel snel verschijnt.

Storingen met Google Play Store zijn er wel wat te vinden op Google, maar niet zoveel in combinatie met camera.... tjonge...

Wie herkent dit probleem? Kan ik iets aan doen? Ik lees wel iets over cache leegmaken of wat resetten... maar welke app moet ik even resetten?

Alle hulp is welkom, dit is erg irritant.

• Farezz
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 14:24
Je kunt de cache van beide apps leegmaken. Resetten zou ik daarna doen als t niet werkt

• MrDummy

MrDummy

Topicstarter
Ik heb het uitgevoerd. Even kijken of gekke problemen nu wel wegblijft.
(CCleaner gepakt voor het gemak)

• MrDummy

MrDummy

Topicstarter
Inmiddels ondanks schoonmaak crasht Google Play meteen (ja zelf die Store proberen openen, maar direct crash)

Is dit probleem te verhelpen? Ik hoop maar niet dat ik hele mobiel moet resetten.
Op Google zijn er oude reacties te vinden, maar ze lijken niet mee te maken hebben.

Dus voor mij probleem weet ik niet precies waar ik moet zoeken.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True