Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik bouw dit systeem puur voor een fijne game ervaring. Ik will CoD: BO3 zo goed als het budget my toelaat kunnen spelen. Na onderzoeken wil ik Windows 7 gaan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil de game PC niet meer dan 600,- gaan laten kosten. Dat omdat ik geen vaste baan heb en ik over een maand ongeveer dat bedrag bij elkaar heb kunnen krijgen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bepaalde eisen, alleen dat ik BO3 zo goed mogelijk, voor zover het budget toe staat, kan spelen. En eventueel rekening er mee houden dat hij upgradebaar is over een jaar(?)
Ga je overklokken?
Ik ga zelf niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb veel onderzoek gedaan op websites en gekeken naar vergelijkingen in de onderdelen, maar ik ben zelf geen expert met het bouwen van een pc. Dit is mijn eerste keer. Wat daarom mijn verzoek is, is of er gekeken kan worden of de onderdelen die ik heb gevonden goed zijn en of iemand misschien betere onderdelen kan vinden die beter samenwerken of gewoonweg beter zijn binnen het budget die ik heb gesteld. En uiteraard of ik nog iets vergeten ben.
Mijn build tot nog toe:
Ik bouw dit systeem puur voor een fijne game ervaring. Ik will CoD: BO3 zo goed als het budget my toelaat kunnen spelen. Na onderzoeken wil ik Windows 7 gaan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil de game PC niet meer dan 600,- gaan laten kosten. Dat omdat ik geen vaste baan heb en ik over een maand ongeveer dat bedrag bij elkaar heb kunnen krijgen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bepaalde eisen, alleen dat ik BO3 zo goed mogelijk, voor zover het budget toe staat, kan spelen. En eventueel rekening er mee houden dat hij upgradebaar is over een jaar(?)
Ga je overklokken?
Ik ga zelf niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb veel onderzoek gedaan op websites en gekeken naar vergelijkingen in de onderdelen, maar ik ben zelf geen expert met het bouwen van een pc. Dit is mijn eerste keer. Wat daarom mijn verzoek is, is of er gekeken kan worden of de onderdelen die ik heb gevonden goed zijn en of iemand misschien betere onderdelen kan vinden die beter samenwerken of gewoonweg beter zijn binnen het budget die ik heb gesteld. En uiteraard of ik nog iets vergeten ben.
Mijn build tot nog toe:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4460 Boxed | € 182,95 | € 182,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B85M-HD3 | € 59,80 | € 59,80 |
| 1 | MSI Radeon R9 270X HAWK | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Cooler Master K380 | € 42,95 | € 42,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Corsair VS550 | € 49,90 | € 49,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 557,55 | |
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2015 20:44 ]