Triple screen driver problemen, NVIDIA

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-07 22:46
Hallo allen!

Ik heb al een hele tijd een probleem. Uit mijn hoofd draai ik op de 3.20 drivers van nvidia en alleen maar omdat anders mijn triple screen setup niet werkt. Als ik de drivers update detecteert hij simpelweg maar twee schermen. Ik gebruik een 660TI.

Iemand enig idee? Alvast dank!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Niemand een flauw idee? :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-07 17:43

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Je openingspost is bijzonder karig.

Maak eerst eens een fatsoenlijke openingspost met je systeem, besturingssysteem, drivers van scherm?. Vertel ook eens wat voor schermen je gebruikt en hoe je deze hebt aangesloten.

Ten tweede, wat heb jezelf al geprobeert om het probleem te verhelpen?

Ten derde gelieve jezelf niet te bumpen binnen een dag.

Tot je die dingen hebt gedaan kan ik je weinig helpen aangezien mijn glazenbol op vakantie is in Griekenland :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Mijn excuses, ik dacht dat ik genoeg info had gegeven.

Ik heb het net nog eens geprobeerd om te kijken wat er precies gebeurd.
Ik werk op 320.18 drivers, die werken prima met nvidia surround aan. Echter als ik update naar nieuwe drivers (had nu de nieuwste) dan ziet hij 1 scherm als 'digitaal scherm' ipv de Packard Bell Maestro 243DL die de andere twee zijn. Nu kon ik net wel opeens surround aan zetten maar dan crashte hij naar een BSOD, maar alleen als ik het met drie schermen probeerde. Twee schermen werken wel...

Werk op Windows 7 64x

Overigens zijn het drie identieke schermen

Edit2: ik heb alle drie de schermen dezelfde drivers geïnstalleerd maar dat werkt helaas ook niet. Blijf zien dat 1 scherm een 'digitaal scherm' is ipv het type wat ik daadwerkelijk heb

[ Voor 17% gewijzigd door DarkPino op 06-12-2015 11:51 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-07 17:43

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Heb je al eens geprobeert bij het instaleren van nieuwe drivers eerst eens DDU te draaien in veilige modus?

Zijn er toevallig drivers voor je schermen? Indien die er zijn dan kan het helpen om die te instaleren.
Of bedoelde je dat met je tweede edit? :P

Indien de allerlaatste drivers niet werken dan kan het helpen die van begin 2015 te pakken. Het is al wat vaker op het forum voorbijgekomen dat de nieuwere drivers problemen geven. (vaak lost DDU dit op :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-07 07:50
Wanneer je de driver update en vervolgens de nvidia settings panel opent en dan tab display kiest.

Detecteert hij dan ook alleen maar 2 monitoren of worden er wel 3 weer geven?
En wat wordt er weer gegeven bij Windows apparaat beheer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Ik weet niet wat DDU inhoud maarrrr:

ik ben gisteren nog wat wezen stoeien etc en heb toen een applicatie gevonden waarmee je alle resten van de drivers weg haald (denk dat dat DDU is) Daarna opnieuw alles geinstalleerd alleen niet alle applicatie bende die Nvidia erbij geeft. Alleen de controlpanel en de drivers. Daarna de driver van mijn monitor en toen zag hij hem tot mijn grote verbazing wel als het goede scherm!

En wat wekt mijn verbazing: het werkt! :O

Gek dat het nu opeens werkt maar ik ben wel positief verrast :)

iRacing Profiel

Pagina: 1