Ik wil zelf een pc bouwen maar heb er geen ervaring mee, wat ik ermee wil is minimaal Total War Attila op hoge settings af kunnen spelen. Het totale systeem mag maximaal €1500 kosten. Het gaat alleen om de desktop (geen scherm, keyboard of muis want die heb ik al)
Wat ik wel wil:
- een videokaart (liefst GTX 970 ti) geen 980 ivm kosten
- Een strakke behuizing (plain/matzwart) liefst stil
- een i7 processor (welke goed samenwerkt met de videokaart)
- een middel/hoger segment geluidskaart (ivm met Logic en Ableton gebruik)
- een geheugen van 16gb
- Harde schijf met flash opslag (en redelijke opslagcapaciteit ivm games & muzieksoftware)
- Bijpassende voeding
Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer en hoop dat jullie me kunnen adviseren een systeem te bouwen wat nodig is (geen veel te zware cpu bijvoorbeeld omdat dat misschien in combinatie met de rest toch niets uithaalt) Uiteindelijk moet het een systeem zijn waarmee ik zware games vloeiend kan spelen en waar mijn muzieksoftware soepel op loopt.
Bedankt!
Wat ik wel wil:
- een videokaart (liefst GTX 970 ti) geen 980 ivm kosten
- Een strakke behuizing (plain/matzwart) liefst stil
- een i7 processor (welke goed samenwerkt met de videokaart)
- een middel/hoger segment geluidskaart (ivm met Logic en Ableton gebruik)
- een geheugen van 16gb
- Harde schijf met flash opslag (en redelijke opslagcapaciteit ivm games & muzieksoftware)
- Bijpassende voeding
Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer en hoop dat jullie me kunnen adviseren een systeem te bouwen wat nodig is (geen veel te zware cpu bijvoorbeeld omdat dat misschien in combinatie met de rest toch niets uithaalt) Uiteindelijk moet het een systeem zijn waarmee ik zware games vloeiend kan spelen en waar mijn muzieksoftware soepel op loopt.
Bedankt!