Service kwaliteit bij Philips&Bose [Enquête met toestemming]

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag iedereen :) !

Ik ben bezig met een onderzoek naar de kwaliteit van serviceprocessen.
Hierbij wil ik graag degene uitnodigen die ooit service hebben ontvangen of een service centrum hebben gecontacteerd van Philips of Bose, een enquête in te vullen.
Hierbij heb ik toestemming gekregen van de admin Ed_L.

Kort over mijn enquête, het volgt een model genaamd SERVQUAL. De vragen geven statements die u een cijfer moet geven van 1 tot 7 (hoe hoger het cijfer hoe sterker je het eens bent met de statement). Elk statement wordt twee keer gevraagd, een keer wat u had verwacht, en een keer wat u daadwerkelijk heeft ervaren. Ik vind service een belangrijk aspect waar, door veel bedrijven toch helaas niet al te veel moeite aan wordt besteed. Met mijn onderzoek hoop ik dan ook service weer een prioriteit te maken.Hier zijn de links van de enquête:

Philips enquête: https://newqtrial2015az1....E/?SID=SV_e8lSIXtenNUxIrj
Bose enquête: https://qtrial2015q4az1.a...E/?SID=SV_9snoXMyMLbbAK7b

Opmerkingen:
  • Ik ben er achter gekomen dat de enquête misschien een rare lay-out heeft als je verschillende plug-ins actief hebt staan in je venster. Mocht dit zo zijn, wordt het correct weergeven in een anonieme venster.
  • Enquête is Engelstalig, dit komt omdat mijn opleiding Engelstalig is (IBMS). Mocht u er niet prettig bij voelen, hoef je de enquête uiteraard niet in te vullen!
  • Graag enquête alleen invullen als je service hebt ontvangen voor uw Philips of Bose product.
  • Er is een kans om een Coolblue cadeaubon te winnen per enquête t.w.v. 25 euro, deze word willekeurig uitgekozen als je een e-mail adres invult op het einde van de enquête. Om iedereen een eerlijke kans te geven filter ik dubbele e-mails per enquête (merk) uit.
Als je interesse hebt in mijn onderzoek en mij een handje wilt helpen met het invullen van mijn enquête, ben ik je erg dankbaar! Voor vragen kan je altijd een berichtje sturen of commenten! ik zal dan uiteraard proberen zo snel mogelijk te reageren.
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Raymond

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2015 10:07 ]