Is er verschil tussen de Office 365 (EN of NL)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seph
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-04 07:49
Ik wil graag een Engels-talige interface van office 2016. Ik heb op dit ogenblik de proefversie van Office. Deze heb ik ge-installeert vanaf windows 10 Engels talig. Als ik een NL licentie koop, kan ik deze dan gewoon in mijn huidige installatie invoeren, zonder opnieuw te hoeven installere?. En kan ik ook gewoon de Engelstalige menus blijven gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:09

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je zelf al wat gezocht in hoeverre dit mogelijk is en wat je daarvoor dan moet doen? Heb je dit met vorige versies van Office gedaan en wat was daar je resultaat?

We verwachten hier op GoT toch wel enig eigen inzet en je toont niet echt veel momenteel. Het zou dus goed zijn als je eerst aangeeft wat je zelf al hebt gevonden en gedaan om je vraag te beantwoorden, ipv hier je vraag te plaatsen alsof wij een helpdesk zijn, want dat zijn we niet. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Taalpacks zijn gratis te downloaden. Had zelf per abuis de Engelse office gekocht maar wil hem toch in het Nederlands, vervolgens gewoon geinstalleerd met de EN key en vervolgens NL language pack toegevoegd.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seph
Hero of Time schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:14:
Heb je zelf al wat gezocht in hoeverre dit mogelijk is en wat je daarvoor dan moet doen? Heb je dit met vorige versies van Office gedaan en wat was daar je resultaat?

We verwachten hier op GoT toch wel enig eigen inzet en je toont niet echt veel momenteel. Het zou dus goed zijn als je eerst aangeeft wat je zelf al hebt gevonden en gedaan om je vraag te beantwoorden, ipv hier je vraag te plaatsen alsof wij een helpdesk zijn, want dat zijn we niet. ;)
Ja, ik zoek altijd eerst zelf. Alleen duurt het gewoon soms erg lang iets te vinden. Als iemand het antwoord misschien weet scheelt dat veel tijd. In principe kun je natuurlijk alles vinden, misschien met dagen of weken zoeken. Je zou jezelf natuurlijk tot elk beroep kunnen opleiden via internet, dat duurt alleen een aantal jaar. Soms is het verstandiger het op een forum te vragen, waar zijn ze anders voor?

[ Voor 3% gewijzigd door Seph op 04-12-2015 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seph
Angeloonie schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:16:
Taalpacks zijn gratis te downloaden. Had zelf per abuis de Engelse office gekocht maar wil hem toch in het Nederlands, vervolgens gewoon geinstalleerd met de EN key en vervolgens NL language pack toegevoegd.
Dat begrijp ik, maar kan ik de installatie behouden die ik nu heb? Kan ik gewoon de Nederlandse key van een Home (5 licentie) versie invoeren zonder Office her te installeren of kan ik beter de Engelse versie kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Seph schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:45:
[...]

Dat begrijp ik, maar kan ik de installatie behouden die ik nu heb? Kan ik gewoon de Nederlandse key van een Home (5 licentie) versie invoeren zonder Office her te installeren of kan ik beter de Engelse versie kopen?
Waarom moeilijk doen en niet gewoon proberen of het lukt en anders opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seph
Angeloonie schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:58:
[...]

Waarom moeilijk doen en niet gewoon proberen of het lukt en anders opnieuw installeren?
Ik werk liever met de engels-talige versie. Als ik weer een language-pack moet installeren om de Engelse versie te krijgen is dat toch ook omslachtig. In pricewatch zie ik niet zo snel een Engelstalige home editie (5 licenties). Alleen een UK versie (is die hetzelfde als de internationale/US versie?).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:09

FCC

Voor zover ik weet zijn Windows, en Office licenties niet taal-afhankelijk. Dus je kan gewoon een NL-licentie kopen en daarmee jouw EN-office activeren.
Let wel, ik heb dit nooit met trails geprobeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door FCC op 04-12-2015 18:25 ]

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Licenties zijn taal onafhankelijk. Dat had je ook kunnen vinden met Google.

Ik moet wel toegeven dat het soms nogal een gedoe is om in de adminportal de juiste taal te vinden, vandaar dat ik je adviseer om gewoon de ODT te gebruiken. Voordeel van ODT is dat je 2016 kunt forceren, ook al zit jouw tenant nog op 2013.

[ Voor 14% gewijzigd door Trommelrem op 04-12-2015 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Seph schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:07:
[...]

Ik werk liever met de engels-talige versie. Als ik weer een language-pack moet installeren om de Engelse versie te krijgen is dat toch ook omslachtig.
Pff, paar minuutjes downloaden en installeren. Het is maar wat je omslachtig vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seph
FCC-gast schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:24:
Voor zover ik weet zijn Windows, en Office licenties niet taal-afhankelijk. Dus je kan gewoon een NL-licentie kopen en daarmee jouw EN-office activeren.
Let wel, ik heb dit nooit met trails geprobeerd.
Ok, bedankt!
Pagina: 1