Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Winows 10] - Apple TV (Airplay) via device manager

Pagina: 1
Acties:

• OldSchoolPhoto
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 26-10 22:02
Beste Tweakers,

Ik heb een apple TV staan die ik via iTunes gebruik om muziek te streamen naar mijn vesterker. Dat werkt, maar nu vraag ik me af of ik niet een airplay device kan installeren zodat al het geluid van mijn pc naar de apple tv gaat, als of het boxjes zijn. Met andere woorden, Airplay als "device" in je devicemanager. Dan kan je in je taakbalk kiezen of je geluid wil hebben op je speakers, je koptelefoon of ... je versterker via airplay.

Ik ben al een tijdje aan het speuren op het net, ik lees nergens dat het kan, maar ook nie dat het niet kan.

Is het iemand ooit gelukt?

• Archie_T
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10:18
http://www.airsquirrels.com/airparrot/features/win/
Volgens mij doet dit precies wat jij wilt.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True