Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen netwerkverbinding na installeren Hyper-V Role

Pagina: 1
Acties:

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 21:05
Ik zit hier met een serieus probleem, op mijn laptop (Windows 8.0 enterprise) heb ik de Hyper V role geinstalleerd om zodoende te kunnen spelen met wat VM'tjes. Maar na opnieuw opstarten om de installatie te finaliseren blijkt dat ik totaal geen netwerkverbinding meer heb op zowel Wi-Fi als bekabeld LAN. Een ipconfig laat de adapters ook niet zien. Ik heb al een system-restore gedraaid en een "netsh int ip reset" gedaan.

Daarnaast ook de adapter verwijderd en opnieuw toegevoegd, dat geeft ook geen oplossing.

Hebben jullie nog een idee?

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:17

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Wat dacht je van de Hyper-V rode verwijderen, of terug gaan naar een restore point? Heb je tenminste weer internet.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 21:05
Yariva schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:41:
Wat dacht je van de Hyper-V rode verwijderen, of terug gaan naar een restore point? Heb je tenminste weer internet.
Beiden geprobeerd, en tot op nu is dat nog geen oplossing. Ik ben nu bezig met een restore naar zijn eerste restorepoint. Misschien dat dat helpt.