Alienware Steam Machine

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WileCoyote
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-03 19:38
Heeft er iemand ervaring met de aanschaf van dit type systemen ?
Ik probeer al sinds 10 November een Steam Machine aan te schaffen maar krijg steeds (na een paar dagen) te horen dat de hardware niet leverbaar is. En dit terwijl de levertijd op de Dell website 2-4 werkdagen is. Bij mijn eerste bestelling stond er nog 11-15 werkdagen, nu 2-4, je zou toch denken dat er dan iets in de supply chain moet zitten dan. Maar nee, keer op keer niet leverbaar. Via support kunnen ze me tot dusver ook niets melden over wat er dan wel of niet leverbaar is, alleen dat er een onderdeel niet te leveren is, maar ze weten ook al niet welk onderdeel. Als iemand weet welk model er wel leverbaar is , graag , maakt mij niet uit zolang het maar niet de i3 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 09:11

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Misschien voor de aanschaf van een dergelijk apparaat eens kijken naar de volgende link:

YouTube: Are Steam Machine Game Consoles Worth it?

Het schijnt dat er toch nog wat haken en ogen zitten aan dergelijke machines, en met name schijnt de software nog niet te zijn wat je er van mag verwachten. Dit gezegd hebbende komt de informatie wel van een review op Youtube en heb ik er zelf geen ervaring mee.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WileCoyote
Ik begrijp dat je me wil waarschuwen, bedankt daarvoor, je bedoelt het waarschijnlijk goed. Maar ik heb al uitgebreid de voor- en nadelen bekeken, de reviews zowel goed als slecht gezien en op diverse plaatsen extra informatie ingeslagen. Het gaat me puur om ervaringen van mensen met de bestelling van de machines, daar schort het momenteel.
Dat ik met een steam machine een risico loop omdat ik er vroeg in spring weet ik, maar ik ben geen console fanboy die terecht gewezen moet worden. Dat er haken en ogen zijn, prima, diverse forums hebben zat informatie daarover. Het gaat me om het stukje - vooral stille - hardware voor in de woonkamer. Ik kan het ook zelf bouwen, de onderdelenlijst is al klaar, maar voor deze keer wilde ik eens een kant en klare oplossing met simpele garantie (pick-up return extra 3 jaar) om eens niet zelf alles te hoeven doen. Dat doe ik al jaren en eerlijk gezegd vind ik het wel welletjes zo, doe me nu maar eens een out-of-the-box optie.
En nee, ook geen steam link, windows is exit uit dit huishouden en dat wil ik zo houden. De 'gemiste' games doen me niets, er is zat onder linux waar ik mee kan vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 09:11

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Het was inderdaad een post om je even te wijzen op de punten die wellicht niet bekend waren. Over de levering van deze machines kan ik je helaas niks vertellen, en wens ik je succes met je toekomstige aankoop en veel game plezier :)
Hopelijk is er iemand hier die je wel van de juiste informatie kan voorzien.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
WileCoyote schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:14:
Ik begrijp dat je me wil waarschuwen, bedankt daarvoor, je bedoelt het waarschijnlijk goed. Maar ik heb al uitgebreid de voor- en nadelen bekeken, de reviews zowel goed als slecht gezien en op diverse plaatsen extra informatie ingeslagen. Het gaat me puur om ervaringen van mensen met de bestelling van de machines, daar schort het momenteel.
Dat ik met een steam machine een risico loop omdat ik er vroeg in spring weet ik, maar ik ben geen console fanboy die terecht gewezen moet worden. Dat er haken en ogen zijn, prima, diverse forums hebben zat informatie daarover. Het gaat me om het stukje - vooral stille - hardware voor in de woonkamer. Ik kan het ook zelf bouwen, de onderdelenlijst is al klaar, maar voor deze keer wilde ik eens een kant en klare oplossing met simpele garantie (pick-up return extra 3 jaar) om eens niet zelf alles te hoeven doen. Dat doe ik al jaren en eerlijk gezegd vind ik het wel welletjes zo, doe me nu maar eens een out-of-the-box optie.
En nee, ook geen steam link, windows is exit uit dit huishouden en dat wil ik zo houden. De 'gemiste' games doen me niets, er is zat onder linux waar ik mee kan vermaken.
Geen ervaring met alienware maar ik heb pas een dell laptop besteld. En daar was het dinsdag besteld en dinsdag erna in huis, waarbij de laptop donderderdag was verzonden uit china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WileCoyote
Vreemd toch, hoe krijgen ze dat wel voor elkaar maar een steam machine niet ? Mijn vermoeden is dat misschien de steam controller uitverkocht is, maar ze kunnen we dat niet vertellen op de support lijn. Zonder controller mag voor mij ook, die heb ik toch al, de 2e zou dan voor bezoekers zijn.
Pagina: 1