Ik kan wel wat hulp gebruiken voor een nieuw systeem. Heb nu nog een Intel Core Quad systeem met Windows Vista en 4GB geheugen van een jaar of 6 oud. Heb nu wat geld over, dus wil ik wel investeren in een nieuw systeem om voor de komende jaren weer klaar te zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Standaard surfen, muziek maken (Cubase/vst's), af en toe gamen, ik wil vooral in de komende paar jaar niet meteen weer te hoeven upgraden. Qua games nog geen idee, maar ben wel van de shooters.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zit nu op €1200, maar goedkoper is beter natuurlijk. Wil vooral het meeste waar voor m'n geld en daar zou denk ik nog wel wat aan gesleuteld kunnen worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een Samsung 840 evo ssd, WD 1TB hd, dvd lezer/brander, Acer cb290c 29" monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst onderaan, geen dubbele videokaart ofzo.Videokaart gekozen naar aanleiding van de toekomstvastheid, zou ook nog iets lager kunnen. Processor zou misschien ook nog een i5 kunnen zijn? scheelt wel euro's
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, heb de laatste desktop bbg gebruikt als voorbeeld en een topic van een ander
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan een gemiddelde grootte, geen tornado geluid, qua energie verbruik mag natuurlijk minder, maar of dat ook gemerkt wordt op de rekening vraag ik me af
Ga je overklokken?
Denk het niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop feedback te krijgen op de combinatie van onderdelen in combinatie met het gestelde budget/toekomst vastheid. Ondetwijfeld zijn er betere keuzes te maken op bepaalde gebieden/overkill dus hoop ik op jullie hulp. Heb zelf wel het idee dat ik de processor/video keuze ook iets minder kan doen gezien ik niet 24/7 zal gamen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Standaard surfen, muziek maken (Cubase/vst's), af en toe gamen, ik wil vooral in de komende paar jaar niet meteen weer te hoeven upgraden. Qua games nog geen idee, maar ben wel van de shooters.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zit nu op €1200, maar goedkoper is beter natuurlijk. Wil vooral het meeste waar voor m'n geld en daar zou denk ik nog wel wat aan gesleuteld kunnen worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een Samsung 840 evo ssd, WD 1TB hd, dvd lezer/brander, Acer cb290c 29" monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst onderaan, geen dubbele videokaart ofzo.Videokaart gekozen naar aanleiding van de toekomstvastheid, zou ook nog iets lager kunnen. Processor zou misschien ook nog een i5 kunnen zijn? scheelt wel euro's
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, heb de laatste desktop bbg gebruikt als voorbeeld en een topic van een ander
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan een gemiddelde grootte, geen tornado geluid, qua energie verbruik mag natuurlijk minder, maar of dat ook gemerkt wordt op de rekening vraag ik me af
Ga je overklokken?
Denk het niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop feedback te krijgen op de combinatie van onderdelen in combinatie met het gestelde budget/toekomst vastheid. Ondetwijfeld zijn er betere keuzes te maken op bepaalde gebieden/overkill dus hoop ik op jullie hulp. Heb zelf wel het idee dat ik de processor/video keuze ook iets minder kan doen gezien ik niet 24/7 zal gamen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 342,90 | € 342,90 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 150,95 | € 150,95 |
| 1 | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | € 351,99 | € 351,99 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 101,95 | € 101,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home EN 64bit OEM | € 100,95 | € 100,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 41,- | € 41,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C8G4D240FSA | € 104,50 | € 104,50 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 90,- | € 90,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.284,24 | |
[ Voor 6% gewijzigd door Eraser127 op 04-12-2015 11:30 ]