Ik heb van iemand een bericht gekregen over ICE coolers, met extra koperen plaat voor betere warmte geleiding, maar verder heeft hij niets gezegt. Heeft iemand met zo'n cooler ervaring, voor een socket a CPU. Heb geen idee of zo'n cooler goed is, en of hij wel past op mijn abit KT7A-RAID.
Ik ken wel iceberg koelers. maar daar heb ik niet echt goeie ervaringen mee....
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8
Zal waarschijnlijk wel Iceberg zijn. Ik heb er zelf ook weleens 1 gehad voor mijn Slot A cpu. Ik had er goede ervaringen mee.
iig wel als je de orb koelers gebruikt...
koel prestaties....
definitly....
definitly....
een TB 1 GHz (200 FSB)
met een IB-60 orb koeler (staat vermeld dat die 1,5 GHz kan hebben, yeah sure)
idle: >65 graden
stress, voor zover dat lukte
80. daarna ging de boel hangen. (dit was zonder koelpasta, alleen met thermal pad)
zit nu een coolermaster dp5-6h51 op voor 25 piek, koelpasta erop.
idle: 30, stress: 48 (kast open, mobo 30)
met een IB-60 orb koeler (staat vermeld dat die 1,5 GHz kan hebben, yeah sure)
idle: >65 graden
stress, voor zover dat lukte
80. daarna ging de boel hangen. (dit was zonder koelpasta, alleen met thermal pad)
zit nu een coolermaster dp5-6h51 op voor 25 piek, koelpasta erop.
idle: 30, stress: 48 (kast open, mobo 30)
Dat is leuk 
Ik heb nu een coolermaster dp5-6h51 met hele rare temps. Idle : tussen 31 en 34 graden. Als ik al alleen een MP3 tje afspeel voor meer dan 5 minuten zit ik al op 57 graden. Ga ik een spel spelen stijgt hij door naar de 60 62 graden. dus ik dacht laat ik eens een andere coeler halen. toen kwam deze maat met dit aanbod. Dus ik ff vragen. Hij zegt de nieuwste ICE koeler, tot 2 GHz.
ik zei ja neem er maar 1 mee, dus vrijdag kijk ik er ff naar. Maar als jij al zegt dat het gene wat ik wil bij jouw omgedraait is, zit ik weer eens in een dilema.
Ik heb nu een coolermaster dp5-6h51 met hele rare temps. Idle : tussen 31 en 34 graden. Als ik al alleen een MP3 tje afspeel voor meer dan 5 minuten zit ik al op 57 graden. Ga ik een spel spelen stijgt hij door naar de 60 62 graden. dus ik dacht laat ik eens een andere coeler halen. toen kwam deze maat met dit aanbod. Dus ik ff vragen. Hij zegt de nieuwste ICE koeler, tot 2 GHz.
Verwijderd
Ik had ook een iceberg. Kom ik thuis lijkt dat hij niet op mijn abit past. Nou ja effe tweaken. Ding koelde voor geeen meter.
Vorig week is hij kapot gegaan. Hij draaide geloof ik niet hard genoeg meer.
Nu heb ik een spire koelertje van 15 piek en hij koelt een stuk beter.
O ja die iceberg maakte ook nog veel lawaai.
Vorig week is hij kapot gegaan. Hij draaide geloof ik niet hard genoeg meer.
Nu heb ik een spire koelertje van 15 piek en hij koelt een stuk beter.
O ja die iceberg maakte ook nog veel lawaai.
DAMN dus. Nou ik kijk wel ff, als hij is een oogopslag niet past, geef ik hem gewoon terug. Als hij niet goed koeld ook. Lawaai, heb ik al genoeg in mijn kamer. dus ook dan geef ik hem wel terug.
Pagina: 1