Ik heb binnen verbinding met internet. Tot net aan de achterdeur. Dan is er ongeveer open ruimte van 20 meter... en daar staat onze garage. Daar moet ik geen verbinding hebben. Dan, achter onze garage staat een bureelcontainer van mijn broer zijn firma. Tussen garage en bureelcontainer, misschien ook een twintigtal meter, dertig? als je juiste afstanden nodig hebt, wil ik gerust is meten. Maar dus daar willen we verbinding!
HOE beginnen we hieraan???
We hebben al geprobeerd, een bakje van D-link binnen in stopcontact, en eentje bij hem in de bureelcontainer, daar is namelijk ook een stopcontact, ohja in de garage eventueel ook stopcontact.
we zijn ten einde raad, dat internet werkt van geen knijt tot ginder, altijd die kasjes uittrekken een 150 keer, en dan hebben we soms EVENTJES verbinding...
HELP
HOE beginnen we hieraan???
We hebben al geprobeerd, een bakje van D-link binnen in stopcontact, en eentje bij hem in de bureelcontainer, daar is namelijk ook een stopcontact, ohja in de garage eventueel ook stopcontact.
we zijn ten einde raad, dat internet werkt van geen knijt tot ginder, altijd die kasjes uittrekken een 150 keer, en dan hebben we soms EVENTJES verbinding...
HELP