Tweede beeldscherm doet het niet.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 684945

Topicstarter
Beste Tweakers,

Helaas heb ik een probleem om mijn tweede beeldscherm aan de praat te krijgen. Ik heb gelezen dat het vaker voorkomt bij de Windows10 gebruikers maar misschien kan iemand mij helpen?

Heb zelf al een beetje rondgekeken voor een antwoord maar kon het helaas niet de juiste vinden. Mijn tweede beeldscherm word wel herkend maar krijg alleen een zwart beeldscherm te zien. Mijn cursor komt blijkbaar ook op het tweede scherm maar daar blijft het dan ook bij.

Met vriendelijk groet,

Een jongen die drastisch dat tweede beeldscherm nodig heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 565442

De monitor doet het wel gewoon bij een andere computer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-06 20:03

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Anoniem: 684945 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:48:
Beste Tweakers,

Helaas heb ik een probleem om mijn tweede beeldscherm aan de praat te krijgen. Ik heb gelezen dat het vaker voorkomt bij de Windows10 gebruikers maar misschien kan iemand mij helpen?

Heb zelf al een beetje rondgekeken voor een antwoord maar kon het helaas niet de juiste vinden. Mijn tweede beeldscherm word wel herkend maar krijg alleen een zwart beeldscherm te zien. Mijn cursor komt blijkbaar ook op het tweede scherm maar daar blijft het dan ook bij.

Met vriendelijk groet,

Een jongen die drastisch dat tweede beeldscherm nodig heeft!
Desktop > rechter muisknop > beeldscherminstellingen

Kijk bij ''Meerdere beeldschermen'' en dan of je hem op ''Deze beeldschermen uitbreiden'' hebt staan!

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Welke GPU heb je? Welke monitor(en) heb je? Welke kabels gebruik je om deze aan te sluiten?

Sorry maar m'n glazen bol staat bij de glazenwasser. ;)

Komt d'r in, dan kΓΆ-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mijn excuses.

Ik gebruik een Samsung UE32F5300 (Tv) en een Samsung monitor, waarvan ik even het niet op het type kan komen, beide aangesloten op de Geforce Nvidia GTX 970. De tv aangesloten op de HDMI en de monitor gewoon op de DVI-D.

Ik zal vanavond even checken welke monitor het is.

Ook heb ik al gechecked of die op uitbreiden staat en op een andere pc doet de monitor het gewoon.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 684945 op 04-12-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkylerNL
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-07 11:18
Word het beeldscherm wel herkent in de "beeldscherm instellingen"? Of in Apparaat beheer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

staat de resolutie mischien te hoog ? (out of range)

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@SkylerNL in de controlpanel word de beeldscherm herkend.

@D4NG3R het gaat om een SA300 monitor die ik als tweede scherm gebruik.

@Fish Heb meerdere resoluties geprobeerd maar helaas geen resultaat!
Pagina: 1