TP-Link Media Server

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb een router van TP-Link en daarmee zou je USB-storige kunnen inpluggen en daarmee dus mappen kunnen kiezen die gedeeld moeten worden. Deze mappen zouden op mijn Mac en Apple TV door middel van Infuse of Plex uitgelezen moeten kunnen worden.

Moeten kunnen, want ik krijg het niet voor elkaar. Infuse op Apple TV ziet de TP-Link, maar wat ik ook in dat router inplug, ik krijg het apparaat niet te zien, kan dus ook niet op 'starten' drukken.

Heb er verder geen kaas van gegeten, wellicht omdat het NAS-geformateerde schijven zijn? Mijn bedoeling is om een externe schijf te kopen, hier muziek en films op te zetten die ik dan via Apple TV kan benaderen.

Iemand een idee?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke router? Welke externe harde schijf? Beide liefst met een linkje naar de Pricewatch, dan kan er geen vergissing zijn welke je precies bedoelt. Wat is het bestandsformaat waarin de schijven zijn geformatteerd? Uit welke nas komen ze? Staat er data op? Moet die data behouden blijven?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2015 20:08 ]