Toon posts:

muis...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Logitech Wingman Gaming mouse. Een fijne muis die lekker in de hand ligt, maar er is een klein probleempje...
Als ik de muis in beweeg in games (vooral in HL CS) dan reageert de muis een stukje later.

Een voorbeeld: Ik draai de muis 90 graden...dan ziet het er meestal uit op het beeldscherm alsof de muis dan pas een halve seconde later gaait draaien, en hij draait steeds sneller naarmate je verder draait. Het is echt klote en uitermate irritant tijdens het gamen. Ligt dit nou aan Halflife, want in windows gebeurt dit nl. niet.
Oh, die muis heeft een USB aansluiting, maar er zat dan zo'n verloopstekkertje bij van ps2. Zou dit het zijn... ik weet et niet. Heeft iemand ook weleens dit probleem met deze of een andere muis :?:?

• Da_BoR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 08:56
Ik heb dezelfde muis, ik heb em op de volgende manieren gehad en geen probs gehad:

W98 en WinME:
PS2 Geen driver
PS2 Nieuwste mouseware
USB Nieuwste mouseware

ook nie in cs, hebbie mischien ergens die instellinge vreemd staan?? ik gebruik overigends niet die PS2opschroefsnelheidsgebeure dat staat bij mij op standaart :)

Verwijderd

[off topic]
Da_BoR wat moet je met 5 cd-rom stations in je server :?

[/off topic]

Verwijderd

Topicstarter
waar zouden die instellingen vreemd moeten staan, ik d8 eerst dat het aan die mouseware lag, dus die heb ik er net afgegooid, maar nog steeds hetzelfde prob, en de muis is ook schoon van binnen...
het zuigt gewoon

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Lijkt meer op VERSNELLING... staat die toevallig aan ? des te verder je je muis beweegt des te sneller die gaat bewegen, ook al beweeg je zelf even snel.

Freelance tweaker

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:39
ja dat heb ik ook wel eens gehad. je draait je muis met dezelfde snelheid maar op het beeldscherm begint het met een vertraging en draait telkens sneller!

heel weird. ik had dat in Unreal Tournament met een boomslang 2000. nu heb ik windhoos erop nieuw opgezet en probleem weg..

• MaikelG
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

euhm misschien toch ff proberen met het verloopstukkie op de PS2 poort? :?

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:39
Op woensdag 20 juni 2001 14:14 schreef D-Devil het volgende:
Lijkt meer op VERSNELLING... staat die toevallig aan ? des te verder je je muis beweegt des te sneller die gaat bewegen, ook al beweeg je zelf even snel.
het gebeurt niet in elk spel das juist het vage, windows draait b.v. goed.

ik had het in UT. CS,Delta force 1,2,3, en nog 20 spellen draaiden perfect..

• lester
  • Niet online
ik had hetzelfde in CS, met een lochitech optical, bij mij was het een kwestie van halflife en CS er opnieuw opzetten

• Da_BoR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 08:56
Op woensdag 20 juni 2001 14:09 schreef zware_jongen het volgende:
[off topic]
Da_BoR wat moet je met 5 cd-rom stations in je server :?
[/off topic]
Op LAN`s Sharware delen :)

Verwijderd

Ik dacht ook een keer dat m'n muis met vette vertraging reageerde, wat ik dus ook nogal vervelend vond.. ik dacht dit totdat ik er achter kwam dat het geluid niet achter liep.. waar het dus aan lag was dat ik crappy beta video drivers had draaien... |:( misschien moet je hier ook eens naar kijken..

Verwijderd

Bij de spielerij is dit behandeld. Het is niet een direct muisprobleem. (wat HL betreft) Er is echter nog geen oplossing voor zover ik weet, maar ik ken heel veel mensen die het hebben... :(

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 14:00
klopt ik heb het ook gehad, zuigt echt ongeloofelijk zwaar op een lan, want je kan gewoon niet lekker meedoen..

probeer je 3d instellingen eens te veranderen, gewoon beetje switchen tussen instellingen. het heeft bij mij geholpen.
win 98
logitech optical
cs retail
tntII m64 nieuwste nvidea drivers..

suc6
Pagina: 1