Ik zoek een?
Een telefoon waar ik wel op kan vertrouwen.
Wat is je budget?
max 240,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
bereikbaar zijn, kunnen bellen, snel, foto, whatsapp, navigatie
Wat heb je zelf al gevonden?
van alles en niets
Het verhaal, huidige LG 70 nog iets (2 jaar oud) was gevallen maar werkte nog wel.
De irritatie was altijd al dat hij niet snel reageerde op mijn handelingen.
Foto nemen - x seconden CLICK
Telefoon lijst openen - x seconden
Bellen x seconden
Navigatie .... etc
Maar dat maakte mij niet uit, aangezien ik alleen af en toe whatsapp gebruik, en wat foto's maakte.
Tot eergisteren.
Vriendin belt op, dat ze betrokken is bij een auto ongeluk.
Of ik 112 bel en ook kom.
Ik 112 bellen, telefoon op dat moment nog trager dan normaal, juist op het moment dat je het nodig hebt.
Daarna op plaats van bestemming foto's gemaakt, welke achteraf niet echt bruikbaar zijn, en daar te plekke ook lang duurde.
En tot slot moest ik snel naar het ziekenhuis, maar koste me weer tijd aangezien de navigatie (google maps) traag opstarten en even de tijd nodig had (data verbinding daargelaten).
Dit wil ik absoluut niet nogmaals meemaken, en wil het liefst de oldschool nokia gsm maar dan met whatsapp navigatie en camera. Ik bedoel daarmee de goeie oude betrouwbaarheid
De os maakt mij niks uit en apps ga ik niet gebruiken op de telefoon behalve dan whatsapp/google maps
Een telefoon waar ik wel op kan vertrouwen.
Wat is je budget?
max 240,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
bereikbaar zijn, kunnen bellen, snel, foto, whatsapp, navigatie
Wat heb je zelf al gevonden?
van alles en niets
Het verhaal, huidige LG 70 nog iets (2 jaar oud) was gevallen maar werkte nog wel.
De irritatie was altijd al dat hij niet snel reageerde op mijn handelingen.
Foto nemen - x seconden CLICK
Telefoon lijst openen - x seconden
Bellen x seconden
Navigatie .... etc
Maar dat maakte mij niet uit, aangezien ik alleen af en toe whatsapp gebruik, en wat foto's maakte.
Tot eergisteren.
Vriendin belt op, dat ze betrokken is bij een auto ongeluk.
Of ik 112 bel en ook kom.
Ik 112 bellen, telefoon op dat moment nog trager dan normaal, juist op het moment dat je het nodig hebt.
Daarna op plaats van bestemming foto's gemaakt, welke achteraf niet echt bruikbaar zijn, en daar te plekke ook lang duurde.
En tot slot moest ik snel naar het ziekenhuis, maar koste me weer tijd aangezien de navigatie (google maps) traag opstarten en even de tijd nodig had (data verbinding daargelaten).
Dit wil ik absoluut niet nogmaals meemaken, en wil het liefst de oldschool nokia gsm maar dan met whatsapp navigatie en camera. Ik bedoel daarmee de goeie oude betrouwbaarheid
De os maakt mij niks uit en apps ga ik niet gebruiken op de telefoon behalve dan whatsapp/google maps
// - bla la