Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GC-Martijn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-12-2018
Ik zoek een?
Een telefoon waar ik wel op kan vertrouwen.

Wat is je budget?
max 240,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
bereikbaar zijn, kunnen bellen, snel, foto, whatsapp, navigatie

Wat heb je zelf al gevonden?
van alles en niets

Het verhaal, huidige LG 70 nog iets (2 jaar oud) was gevallen maar werkte nog wel.
De irritatie was altijd al dat hij niet snel reageerde op mijn handelingen.
Foto nemen - x seconden CLICK
Telefoon lijst openen - x seconden
Bellen x seconden
Navigatie .... etc

Maar dat maakte mij niet uit, aangezien ik alleen af en toe whatsapp gebruik, en wat foto's maakte.

Tot eergisteren.

Vriendin belt op, dat ze betrokken is bij een auto ongeluk.
Of ik 112 bel en ook kom.
Ik 112 bellen, telefoon op dat moment nog trager dan normaal, juist op het moment dat je het nodig hebt.
Daarna op plaats van bestemming foto's gemaakt, welke achteraf niet echt bruikbaar zijn, en daar te plekke ook lang duurde.

En tot slot moest ik snel naar het ziekenhuis, maar koste me weer tijd aangezien de navigatie (google maps) traag opstarten en even de tijd nodig had (data verbinding daargelaten).

Dit wil ik absoluut niet nogmaals meemaken, en wil het liefst de oldschool nokia gsm maar dan met whatsapp navigatie en camera. Ik bedoel daarmee de goeie oude betrouwbaarheid ;)

De os maakt mij niks uit en apps ga ik niet gebruiken op de telefoon behalve dan whatsapp/google maps

// - bla la

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:07

Zalmanman

So long,

Dat laat effectief Android en Windows Phone over. Voor €240 kan je daar best wel wat leuks voor vinden. Maar wat voor schermgrootte zou je willen? De Pricewatch levert anders veel te veel resultaten ;)

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Tja, dan zou ik een Lumia naar keuze nemen, WP is een vreselijk solide OS, wat ook op een goedkope telefoon van onder de 100 euro nog snappy genoeg werkt.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-07 17:04
Ik zou gaan voor de Nokia Lumia 735. Snel, betrouwbaar en zeer solide (heb hem zelf ook gehad en is meerdere malen gevallen maar werkt nog steeds super). Ook gaat de batterij voor een smartphone heel lang mee (2 dagen ipv de normale 1 dag bij middel/zwaar gebruik). Gewoon een supersolide ding voor een mooie prijs waar je alles op kunt wat je wil doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GC-Martijn
@brick5492
mmm, die durf ik niet te kopen aangezien in de review gesproken word over trage loading schermen a 10 seconden voor de camera en apps:
reviews: Nokia Lumia 735: bijna de gulden middenweg
vooral bij de camera, maar ik hou hem toch even in de lijst.

@Zalmanman
schermgrootte maakt me niet uit

misschien dat ik het bedrag iets moet/kan verhogen naar max 260,-

// - bla la

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Een Moto G of een tweedehands koptelefoon van een jaartje terug.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Lumia 640, bij Kijkshop €130,- met T-Mobile prepaid, simlockvrij volgens enkele mede-tweakers, die hem hebben (zie het topic over deze telefoon), maar de verkoper zal zeggen, dat 'ie met simlock is ;).
Mocht je wat groter willen, de 640 XL heeft iets betere specs, vooral betere camera, en valt ook nog binnen je budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GC-Martijn
Ik ben er voor 99% uit.
Het gaat de Motorola Moto G (2015) 2GB ram, 16GB opslag worden.

Prijs/snel/bijna stock dus geen rotzooi al aanwezig.
En kan over twee jaar weer een andere mocht deze niet goed zijn.

// - bla la

Pagina: 1