Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen, ik zou graag de nieuwste games op high settings willen spelen, verder zou ik graag een systeem hebben waar ik ook mee kan streamen via twitch, voornamelijk cs:go.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs zal +- €1000,- zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, en overige gear (muis, toetsenbord etc heb ik liggen.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zit meer met de processor in me hoofd, heb aardig wat gelezen qua streaming op twitch en dan meer FPS games zoals cs:go waarvan ik weet dat CPU wel hoog kan oplopen, meer neigen naar een I7, dan I5? Eventueel voor xeon e3-1231 gaan?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Al jarenlang gebruiker van Intel, en daar wil ik het ook bij houden..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een PC die wat stiller is..
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Ben dus opzoek naar een game pc, die de tegemoet komende 5 jaar met de games mee kan, moet niet per se alles op ultra draaien, zolang de game maar soepel loopt op medium/high ben ik al tevreden, verder zoals eerder aangegeven cs:go moet gewoon vloeiend lopen, en e.v.t ook met twitch streaming erbij.
Heb dus al eens rondgekeken voor een build, was van plan om er een zelf samen te stellen tot ik de volgende aanbieding op Alternate zag staan, met hun Alternate Thunderstorm LE 2016. Nu weet ik dat zelf samengestelde PC's meestal niet heel veel voorstellen, en meer een waste of money is. Maar setup lijkt wel oké na inzien, right?
Hoofdzakelijk gamen, ik zou graag de nieuwste games op high settings willen spelen, verder zou ik graag een systeem hebben waar ik ook mee kan streamen via twitch, voornamelijk cs:go.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs zal +- €1000,- zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, en overige gear (muis, toetsenbord etc heb ik liggen.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zit meer met de processor in me hoofd, heb aardig wat gelezen qua streaming op twitch en dan meer FPS games zoals cs:go waarvan ik weet dat CPU wel hoog kan oplopen, meer neigen naar een I7, dan I5? Eventueel voor xeon e3-1231 gaan?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Al jarenlang gebruiker van Intel, en daar wil ik het ook bij houden..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een PC die wat stiller is..
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Ben dus opzoek naar een game pc, die de tegemoet komende 5 jaar met de games mee kan, moet niet per se alles op ultra draaien, zolang de game maar soepel loopt op medium/high ben ik al tevreden, verder zoals eerder aangegeven cs:go moet gewoon vloeiend lopen, en e.v.t ook met twitch streaming erbij.
Heb dus al eens rondgekeken voor een build, was van plan om er een zelf samen te stellen tot ik de volgende aanbieding op Alternate zag staan, met hun Alternate Thunderstorm LE 2016. Nu weet ik dat zelf samengestelde PC's meestal niet heel veel voorstellen, en meer een waste of money is. Maar setup lijkt wel oké na inzien, right?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 193,80 | € 193,80 |
| 1 | Asus H170 PRO GAMING | € 131,95 | € 131,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX960-DC2OC-2GD5 | € 212,- | € 212,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 88,98 | € 88,98 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
| 2 | Crucial CT4G4DFS8213 | € 23,50 | € 47,- |
| 1 | Sharkoon WPM500 Bronze | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 900,53 | |
[ Voor 50% gewijzigd door WebAddict op 03-12-2015 19:42 . Reden: + build. ]