Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 13:55:
[...]
TL;DR: ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken?
Zo komt het nogal over in mijn ogen namelijk. Het lijkt mij toch niet meer dan normaal om ook rekening te houden met je buren daarin? Inplaats van alleen aan je eigen leven te denken.
Oh nee zeker niet.
Toen ik hoorde dat m'n buurman - die reuma heeft - nieuwe tapijt had gekocht, heb ik aangeboden dat voor hem er in te leggen. De andere buren verwachten een kind, en zijn met de babykamer bezig. Aangeboden om te komen helpen.
Ik heb bij andere buren al eens geholpen met het schoonmaken van dat huis, bankstel gefixed, en een bankstel wat ik niet meer nodig had weggeven. Die nieuwe overburen geholpen met klussen.
Als ik iemand ergens mee kan helpen, ben ik de eerste die dat aanbied.
Maar aangaande mijn eigen tuin, dat kost gewoon geld, en dat heb ik gewoon op het moment niet. Dus hoe mijn tuin er uit ziet, en wat dat doet met de waarde van het huis van de buren, vind ik totaal niet boeiend. Ik had ook al gezegd dat die tuin ooit wel een keer komt, en ik er niks aan ging doen voorlopig. Mocht die bende door de schutting komen, kom het maar even zeggen, dan haal ik het gewoon weg, maar ze vinden het niet erg, en knippen het zelf weg. Ook prima.
Maargoed, ik vertel je moenteel niks nieuws, wat dat is iets wat ik op een andere plek op GoT heb vertelt waar jij het ook gelezen hebt al.
Dus nu ben je gewoon - zoals je zelf al eerder zei vandaag - als een klein kind aan't gedragen