Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardverschoo
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-07 13:45
Ik heb in februari mijn Nest V2 laten plaatsen, en heb die tot een paar weken geleden tot tevredenheid kunnen gebruiken.
Sinds de update die ongevraagd op 17 november is geinstalleerd, ervaar ik iedere dag meer problemen.
Het is begonnen met het te laat voorverwarmen, wat opgelost leek door het herstarten.
Een paar dagen later ging dat over op pas aanspringen op de ingestelde tijd.
Eergisteren lichtte de Nest niet meer op, en heb ik door de ring ingedrukt te houden de Nest uit moeten schakelen en weer in moeten schakelen.
Vervolgens kreeg ik de mededeling dat de Nest geen wifi-verbinding kon maken, die heb ik handmatig moeten activeren.
Meteen daarna kwam de Nest met de melding dat er 21 uur aan data miste.
Ik heb maandag 20 minuten in de wacht gestaan, gisteren 20 minuten in de wacht gestaan bij Nest, en sta nu ook alweer 5 minuten in de wacht.

Ik heb gisteren van tien over half acht tot kwart over acht in de wacht gestaan, totdat de verbinding verbroken werd!
Ik bel terug, en krijg te horen dat ze na 8 uur dicht zijn!
Lekker, in drie dagen een uur en een kwartier een 0800 nummer gebeld, en naar een bandje zitten luisteren!

Ik begin me zo langzamerhand af te vragen wat dat ding nog in mijn huis doet.
Als ik m niet zelf betaald had door een duurder abonnement bij Essent af te sluiten,
was hij allang weer vervangen door een ander.
Ik begin ondertussen aardig gefrustreerd te raken van dit apparaat.
Het lijkt de firma Nest ook vrij weinig te kunnen schelen, gezien het aantal klachten over dit soort problemen sinds de update, en het gebrek aan reacties/uitleg daarop van de firma zelf.

Ik vraag me af of ik de enige in Nederland ben met dit soort problemen.
Op de Nest community staan een heleboel topics over soortgelijke problemen.

Ik sta nu ook alweer 35 minuten in de wacht, terwijl er in het begin gezegd werd dat het minder dan tien minuten zou duren.

Ik heb ook Essent hier al op aangesproken, de enige reactie die ik daar krijg is dat ik contact met Nest op moet nemen.
Aangezien ik 'm via Essent heb gekregen, is in mijn ogen Essent ook de verantwoordelijke partij.
Als ik bijvoorbeeld bij Coolblue een tv bestel, en die is kapot, dan helpt Coolblue mij toch ook

Edit: keurig opgelost door essent!

[ Voor 11% gewijzigd door richardverschoo op 11-12-2015 11:27 ]