Mijn 6 maanden oude laptop heeft iets wat lijkt op stuck/kapotte pixels op het scherm, midden-onder. Het gaat om een 13" Toshiba ZX30-A met een hoog resolutiescherm (1920*1050), en alhoewel niet erg vervelend, wel te zien op lichtere kleuren. Alleen op een zwarte achtergrond zie je het niet. Het is een werklaptop en we hebben een uitgebreide garantie, en onze helpdesk wil dit graag gaan effectureren, maar er is een foto van de pixelgroup nodig, en dat blijkt moeilijker dan verwacht. Heb het programma UDPixel v2.2 al gebruikt, en het drukken op de pixel, geen succes.
Met mijn Blackberry een foto op hoogste helderheid en HDR setting:

Ik weet alleen niet of dat voldoende is om Toshiba te overtuigen. Heeft iemand advies over hoe het beste zo een foto te nemen, dwz wat voor camera en wat voor settings, achtergrondkleur enzovoort?
Met mijn Blackberry een foto op hoogste helderheid en HDR setting:

Ik weet alleen niet of dat voldoende is om Toshiba te overtuigen. Heeft iemand advies over hoe het beste zo een foto te nemen, dwz wat voor camera en wat voor settings, achtergrondkleur enzovoort?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.