Goedendag mede-tweakers,
Tijdens het spelen van battlefield loop ik regelmatig tegen het probleem aan dat het niet lekker loopt, het hapert nogal. Nu zijn er van die mooie indicatie icons, die je ziet tijdens het gamen, maar erg veel word ik daar niet wijzer van. Ze geven aan dat de server performance niet goed is en de client (ik dus) een high latency heeft.
Wat ik dus redelijk apart vind is dat mijn latency maar zo'n 15 tot 40 is en mijn fps niet of nauwelijks onder de 60 komt.
Heb het volgende zelf al gecheckt/geprobeerd:
- Drivers, deze zijn up to date
- Drivers eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd.
- Optimalisatie van AMD gaming evolved uitgezet.
- Op low settings geprobeerd, ook het zelfde probleem.
- Internetverbinding, 120 down, 12 up en een ping tussen de 10 en 15. (Meerdere malen speedtests uitgevoerd.)
Laatste optie zou in mijn ogen een clean install zijn maar aangezien ik daar niet zo veel zin in heb hoopte ik er op dat er hier iemand was met een geniale oplossing!
Ter informatie dit is mijn PC:
Tijdens het spelen van battlefield loop ik regelmatig tegen het probleem aan dat het niet lekker loopt, het hapert nogal. Nu zijn er van die mooie indicatie icons, die je ziet tijdens het gamen, maar erg veel word ik daar niet wijzer van. Ze geven aan dat de server performance niet goed is en de client (ik dus) een high latency heeft.
Wat ik dus redelijk apart vind is dat mijn latency maar zo'n 15 tot 40 is en mijn fps niet of nauwelijks onder de 60 komt.
Heb het volgende zelf al gecheckt/geprobeerd:
- Drivers, deze zijn up to date
- Drivers eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd.
- Optimalisatie van AMD gaming evolved uitgezet.
- Op low settings geprobeerd, ook het zelfde probleem.
- Internetverbinding, 120 down, 12 up en een ping tussen de 10 en 15. (Meerdere malen speedtests uitgevoerd.)
Laatste optie zou in mijn ogen een clean install zijn maar aangezien ik daar niet zo veel zin in heb hoopte ik er op dat er hier iemand was met een geniale oplossing!
Ter informatie dit is mijn PC:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD FX FX-8350 Black Edition | € 179,70 | € 179,70 |
1 | Gigabyte GA-990FXA-UD3 | € 122,95 | € 122,95 |
1 | XFX Radeon HD 7970 Double Dissipation | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master CM 690 III Window | € 97,95 | € 97,95 |
2 | Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart | € 166,50 | € 333,- |
1 | DeepCool Ice Edge 400 XT | € 0,- | € 0,- |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 43,99 | € 43,99 |
1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 116,99 | € 116,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 894,58 |