Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Videobewerking onder Windows 10 in Adobe Premiere Pro CC, Adobe Photoshop/Illustrator gebruiken en daarnaast een potje gamen (BF4/FO4/DayZ/Arma3)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is ongeveer 1500-1600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Twee beeldschermen (1080p) en randapparatuur heb ik al. Ook zijn er al licenties voor Windows en Office aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige pc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU moet Intel zijn gewoonweg omdat ze op dit vlak de laatste jaren beter zijn dan AMD.
GPU geen voorkeur voor Nvidia of AMD. Heb beide kampen gehad en is beide ook altijd goed bevallen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc moet lekker stil zijn als er geen spelletje gespeeld wordt. Energieverbruik hoeft geen rekening mee gehouden te worden, mag uiteraard wel. Liefst een volledig modulaire voeding die later ook SLI/Crossfire aan kan (vanwege overstap naar 4k)
Ga je overklokken?
Yes!
Wat verwacht je van ons?
Jullie feedback op deze build. Zelf twijfel ik over de GPU, al lijkt deze wel bang for the buck te zijn. In mijn lijstje heb ik voor de Sapphire Radeon NITRO R9 390 8G gekozen. Is deze beter dan die van MSI (http://tweakers.net/price...on-r9-390-8gb-gaming.html)? Naar mijn weten werkt Sapphire samen met AMD, maar de MSI is wat hoger geklokt....
Werkt de 390 ook goed met Premiere, Photoshop en Illustrator? Voor zover ik heb gelezen wordt deze ondersteund.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Videobewerking onder Windows 10 in Adobe Premiere Pro CC, Adobe Photoshop/Illustrator gebruiken en daarnaast een potje gamen (BF4/FO4/DayZ/Arma3)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is ongeveer 1500-1600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Twee beeldschermen (1080p) en randapparatuur heb ik al. Ook zijn er al licenties voor Windows en Office aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige pc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU moet Intel zijn gewoonweg omdat ze op dit vlak de laatste jaren beter zijn dan AMD.
GPU geen voorkeur voor Nvidia of AMD. Heb beide kampen gehad en is beide ook altijd goed bevallen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc moet lekker stil zijn als er geen spelletje gespeeld wordt. Energieverbruik hoeft geen rekening mee gehouden te worden, mag uiteraard wel. Liefst een volledig modulaire voeding die later ook SLI/Crossfire aan kan (vanwege overstap naar 4k)
Ga je overklokken?
Yes!
Wat verwacht je van ons?
Jullie feedback op deze build. Zelf twijfel ik over de GPU, al lijkt deze wel bang for the buck te zijn. In mijn lijstje heb ik voor de Sapphire Radeon NITRO R9 390 8G gekozen. Is deze beter dan die van MSI (http://tweakers.net/price...on-r9-390-8gb-gaming.html)? Naar mijn weten werkt Sapphire samen met AMD, maar de MSI is wat hoger geklokt....
Werkt de 390 ook goed met Premiere, Photoshop en Illustrator? Voor zover ik heb gelezen wordt deze ondersteund.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 397,- | € 397,- |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER | € 181,95 | € 181,95 |
| 1 | Sapphire Radeon NITRO R9 390 8G with back plate | € 359,53 | € 359,53 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST3000DM001, 3TB | € 90,95 | € 90,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 101,95 | € 101,95 |
| 1 | Scythe Fuma | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 123,95 | € 123,95 |
| 1 | Corsair RM750 | € 122,- | € 122,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 162,75 | € 162,75 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.581,03 | |
Alvast bedankt voor jullie hulp!