-bleek
-'lang' bruin/donkerblond krullend haar
-een grijze jas (probably)
[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 07-12-2015 08:24 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Te herkennen aan een zwarte leren jas en een tweakers-express tas.
Helaas moet ik weer vanaf 11 uur burgers bakken tot 7
Als je langs het water naar de pont terug loopt kom je langs een leuk barretje/eet tentje. Ik weet dat veel mensen van de Hema (zit in het zelfde gebouw) daar na het werk nog even wat drinken met elkaar. Kan niet zeggen of de medewerkers van Tweakers het ook doen, maar het is in ieder geval altijd wel gezelligD4NG3R schreef op zondag 06 december 2015 @ 23:26:
[...]
Schrap dat, zijn er nog mensen die al concreet van plan zijn ergens iets te gaan eten of drinken? Ik ben niet van plan om heel lang te blijven. Maar ergens een pilsje pakken klinkt niet verkeerd.![]()
Bij voorkeur niet al te ver van CS.
Verwijderd
Dat is de IJkantine. Tweakers Komen daar zelden, slechte service en beperkte keus. Loop iets verder door langs het pontje naar pllek en je vind op een gemiddelde vrijdag de helft van de Tweakers crew met flink wat snacks en biertjesIdieEasy schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:27:
[...]
Als je langs het water naar de pont terug loopt kom je langs een leuk barretje/eet tentje. Ik weet dat veel mensen van de Hema (zit in het zelfde gebouw) daar na het werk nog even wat drinken met elkaar. Kan niet zeggen of de medewerkers van Tweakers het ook doen, maar het is in ieder geval altijd wel gezellig
Ssshttt. Niet zomaar vertellen waar jullie allemaal zitten... Straks gaan we jullie nog opzoeken!Inspector schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:51:
[...]
Dat is de IJkantine. Tweakers Komen daar zelden, slechte service en beperkte keus. Loop iets verder door langs het pontje naar pllek en je vind op een gemiddelde vrijdag de helft van de Tweakers crew met flink wat snacks en biertjes
Even een simpel vraagje: Met de Abo-dag was er een "klein" tekort aan plek voor jassen/tassen. Hebben jullie daar iets voor bedacht voor 165 man?
In ieder geval goed om te weten, dan laat ik misschien gewoon mijn jas in de auto, scheelt weer een winterjas op de kapstok ^^
Verwijderd
/me gaat nu elke vrijdag de crew stalken.Inspector schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:51:
[...]
Dat is de IJkantine. Tweakers Komen daar zelden, slechte service en beperkte keus. Loop iets verder door langs het pontje naar pllek en je vind op een gemiddelde vrijdag de helft van de Tweakers crew met flink wat snacks en biertjes
http://9292.nl/reisadvies.../aankomst/2015-12-11T1620
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Wie niet als je met het OV komtAnonymoussaurus schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:09:
Uhm, is er iemand die met het ij-buurt veer gaat naar het NDSM terrein? Want die zit veel dichterbij het station.
Meen je dat?zeef schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:36:
Bij het Centraal Station is het met de blik op het IJ de meest linker pont. Let goed op, je zal niet de eerste zijn die op de eerste de beste pont stapt en ergens anders uitkomt.

Nou, dat zei ik omdat er 2 pondjes zijn, die naar de NDSM werf gaan (if I'm right).Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:43:
[...]
Wie niet als je met het OV komt
[...]
Meen je dat?![]()
![]()
Oh oke. Excuses. Bedankt en tot morgen.zeef schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:56:
Er gaat op vrijdag één pont van Centraal naar NDSM afaik. (905 vaart alleen in het weekend).
Zo ja, dan stel ik voor dat we de tag TweakersVrijMiBo op glympse gebruiken.
Ik begin rond 14.00 met het delen van mijn locatie.
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Ik denk dat mijn telefoon dat niet red. Wil graag nog wat spanning in mijn accu houden voor later de avond.Tim_bots schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:58:
Gaan we nog aan live-tracking doen?
Zo ja, dan stel ik voor dat we de tag TweakersVrijMiBo op glympse gebruiken.
Ik begin rond 14.00 met het delen van mijn locatie.
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:46:
Ik heb geen extra accu of powerbank nodig. Vaak aan het eind van de avond nog 50%. Anyway, ik ga zeer waarschijnlijk met de tweaker D4NG3R richting HQ. Anders zie ik er veel wel bij de pont.
Dan zijn straks de locaties van in iedergeval 3 mensen live op deze site te zien: http://glympse.com/!TweakersVrijMiBoVerwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:39:
[...]
Ik heb een 4100mAh accu in mijn toestel zittenGPS staat permanent aan bij mij (net zoals de rest van alle radiomeuk )
[...]
Stampede
Ik ben benieuwd of we de Glympse servers kunnen laten crashen
Maaruh, even voor de duidelijkheid: ik kan dus ook gewoon die site benaderen met mijn telefoon op dat moment, zonder iets te hoeven downloaden toch? Behalve m'n GPS aan zetten natuurlijk (gokjeTim_bots schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:51:
[...]
[...]
Dan zijn straks de locaties van in iedergeval 3 mensen live op deze site te zien: http://glympse.com/!TweakersVrijMiBo
Ik ben benieuwd of we de Glympse servers kunnen laten crashen
Oke, dankje. In dat geval ga ik wel alleen glurenTim_bots schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:55:
Als je je locatie wil delen moet je (helaas) een app installeren, voor het kijken niet.
Zijn er nog andere mensen die van plan zijn hun locatie te gaan delen? (note: er wordt maar een trail van ongeveer 10 minuten onthouden.)
Nee dank je, ik zie het lollige er niet zo van inTim_bots schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:34:
Maar als iedereen gaat gluren zien we nog niets op de kaart.
Zijn er nog andere mensen die van plan zijn hun locatie te gaan delen? (note: er wordt maar een trail van ongeveer 10 minuten onthouden.)
+ Ik moet auto rijden, geen tijd om jullie te volgen
Verwijderd
Werkt lekker, notTim_bots schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:55:
Als je je locatie wil delen moet je (helaas) een app installeren, voor het kijken niet.

Ik deel op dit moment mijn locatie. Ik weet alleen niet of dit een aanslag gaat worden op mijn accu...Tim_bots schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:34:
Maar als iedereen gaat gluren zien we nog niets op de kaart.
ora et labora
@kevinkrs dit wordt een aanslag op je accu
Ik zag het net ja, je woont trouwens niet ver van me afTim_bots schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:02:
Ik deel ook mijn locatie.
@kevinkrs dit wordt een aanslag op je accu
Naja ik heb nog 93 procent batterij over.
Verwijderd
Gaan jullie allemaal met de trein? Auto? Intercity richting amsterdam?Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:03:
Ook ik ben onderweg.deel overigens niet mijn locatie.
vergeten telefoon op te laden vannacht dus moet een beetje zuinig zijn.
Welke trein neem jij vanaf Dordrecht? Ik ben daar om 14.22.kevinkrs schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:03:
[...]
Ik zag het net ja, je woont trouwens niet ver van me af
Naja ik heb nog 93 procent batterij over.
Ik ben er nu. Ik sta op spoor 3.Tim_bots schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:07:
[...]
Welke trein neem jij vanaf Dordrecht? Ik ben daar om 14.22.
Om 14.20 gaat de trein. Heb je een alternatieve route dan? Ik kan wachten?
Verwijderd
IC Amersfoort, IC Amsterdam, pont HQ.kevinkrs schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:06:
[...]
Gaan jullie allemaal met de trein? Auto? Intercity richting amsterdam?
Ah ik heb geen ic direct. Hoe laat kom je in amsterdam centraal aan?Tim_bots schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:15:
Ik ga naar Rotterdam en daar pak in de intercity direct naar Amsterdam (+€2,40). Die trein vertrekt om 14.35
Oh je bedoeld de IC vanaf dordrecht?Tim_bots schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:15:
Ik ga naar Rotterdam en daar pak in de intercity direct naar Amsterdam (+€2,40). Die trein vertrekt om 14.35
15:35 maar ik ben nu in Dordrecht.kevinkrs schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:18:
[...]
Ah ik heb geen ic direct. Hoe laat kom je in amsterdam centraal aan?
Ik zag net trein wegrijden :-d
[ Voor 7% gewijzigd door Tim_bots op 11-12-2015 14:21 ]
Ik vertrek net, maar het volgende station is rotterdam cs. Kom jij daar? Welke trein mort je daar pakken?
Verwijderd
Trein. Koog Zaandijk-Amsterdam CS->pont->lopen->HQkevinkrs schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:06:
[...]
Gaan jullie allemaal met de trein? Auto? Intercity richting amsterdam?
Over een klein uurtje stap ik de trein in.
9292ov zegt van niet
ora et labora
[ Voor 7% gewijzigd door Adipose op 11-12-2015 14:52 ]
Wat betreft 9292, die is niet zo heel nauwkeurig, net zoals de ns app zelf. heb zelf vaak gezien dat de overstap niet gehaald kan worden in Weesp, maar uit ervaring weet ik dat een vertraging tot 2 minuten geen probleem is, omdat de treinen daar zo'n 2 tot 5 minuten blijven staan voordat ze vertrekken. Mocht je dus vaker de overstap maken, kan je beter op je ervaring afgaan, dan de app.
(ook een keer gehad dat de app 5 min. voor vertrek aangeeft dat de trein 15minuten vertraagd is, en je ziet de trein op tijd binnenkomen...)
edit: iemand die hier nog een snelle hap op cs gaat halen voordat ze naar HQ gaan? ik denk dat ik zo'n euro knaller van de BK ga halen (3 euro voor burger, friet en fris), voordat ik de pont pak
[ Voor 14% gewijzigd door Dxue op 11-12-2015 14:59 ]
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Ha! Dat lijntje ken ik tegenwoordig vrij goed. Heb sinds deze zomer schoonfamilie in Beilen. :-)mrc4nl schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:36:
Ik ben net ingestapt in Assen, hopelijk haal ik op Zwolle de overstap richting den haag centraal.
9292ov zegt van niet
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
[ Voor 5% gewijzigd door IdieEasy op 11-12-2015 15:08 ]
En zo rijd ik regelmatig met de bus vanuit Barendrecht naar station Lombardijen. De trein haal je dan makkelijk. Maar net nu zit het verkeer flink tegen waardoor ik de trein uit mocht zwaaien... Helaas, dat betekend ook een ICD later en pas rond 17:00 op HQ. Er waren er meer die hem van 15:54 namen hè?Dxue schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:54:
(...)
Mocht je dus vaker de overstap maken, kan je beter op je ervaring afgaan, dan de app. (...)
ora et labora
Ja denk ik wel. Ik ben om 53 op het station dan moet ik even kijken waar de BK zit.Dxue schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:54:
edit: iemand die hier nog een snelle hap op cs gaat halen voordat ze naar HQ gaan? ik denk dat ik zo'n euro knaller van de BK ga halen (3 euro voor burger, friet en fris), voordat ik de pont pak
Jammer, Ik ben net vanaf het oor vertrokken moest voor een college van een half uur in Amsterdam zijn -.-IdieEasy schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:08:
Hmm, nog een half uurtje werken, en dan kom ik ook jullie kant op. Geen mensen die vanuit Almere ('t oor) gaan vertrekken zo meteen?(ik ga met auto)
edit: @henk: ga je tweakers HQ meenemen naar huis ofzo?
[ Voor 15% gewijzigd door Dxue op 11-12-2015 16:09 ]
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Edit: zie op glympse dat mrc4nl me rakelings voorbij gaat nu haha
Edit2: yup de trein reed me net voorbij haha
[ Voor 41% gewijzigd door Dxue op 11-12-2015 16:24 ]
Dan maar met de bus. (of heeft iemand een auto? )
ora et labora
Ben net op cs. Ff langs bk en dan richting pont
Edit: even langs de bk en terug naar de pont, toch nog een sprint nodig om de boot te halen, ondanks dat ik bij de bk direct aan de beurt was... Was is tijd toch weer snel gegaan haha. Dit betekent dat de tijd op hq nog sneller voorbij zal zijn qua gevoel
[ Voor 121% gewijzigd door Dxue op 11-12-2015 16:47 ]
D_Jeff schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:30:
[...]
Mooie Hide and seek actie
Ga alleen rond 19.40/19.45 uur weer terug
Chips.. VerlorenGerhardBurger schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 18:22:
En ben je nog aanwezig, heb al snel rondgekeken maar toch lastig
[...]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Eindeijk net thuis aangekomen. Nu lekker een pizza in de oven hmmmmmAnonymoussaurus schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:53:
Was inderdaad erg leuk. Hartstikke bedankt iedereen voor de leuke avond! Nu onderweg naar huis.
Het viel me wel op dat er meer bier dan frisdrank was op Tweakers
[ Voor 11% gewijzigd door kevinkrs op 11-12-2015 22:06 ]
Haha, uiteraard. (bijna) elke man houdt van bier. Dus waarom niet?kevinkrs schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:04:
[...]
Eindeijk net thuis aangekomen. Nu lekker een pizza in de oven hmmmmm
Het viel me wel op dat er meer bier dan frisdrank was op Tweakers
Ik hoorde je naam wel voorbij komen. Ik had een grijze jas met een zwarte laptop tas om. Maar mijn tweakers sticker was verborgen achter mijn jasAnonymoussaurus schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:08:
[...]
Haha, uiteraard. (bijna) elke man houdt van bier. Dus waarom niet?. Ik heb jou overigens niet gezien (voor zover ik weet).
Ben ik zo bekend dan???kevinkrs schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:15:
[...]
Ik hoorde je naam wel voorbij komen. Ik had een grijze jas met een zwarte laptop tas om. Maar mijn tweakers sticker was verborgen achter mijn jas
Verwijderd
Heb je ook voorbij zien waaien hoorAnonymoussaurus schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:16:
[...]
Ben ik zo bekend dan???. Van wie hoorde je dat dan?

Verwijderd

Ik was er toch echt
Maar dat krijg je met zo'n massameeting en korte tijd

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:16:
[...]
Ben ik zo bekend dan???. Van wie hoorde je dat dan?
Ik geloof dat we recht tegenover elkaar stonden, iemand zei "jij bent Anonymous zeker"? zoiets hoorde ik van een andere tweaker voorbij komen. Vandaar dat ik je hoorde.
Ik liep overal rond, je MOEST mij wel gezien hebben ergensAnonymoussaurus schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:30:
Krusher heb ik ook gezien inderdaad. Zelf ben ik iemand die andere niet zo graag onderbreekt als ik zie dat ze al in gesprek zijn met andere. Vandaar dat ik niet iedereen heb aangesproken. Dit was zeker voor herhaling vatbaar. Dus zeer waarschijnlijk: tot een andere keer dan maar. Had het erg naar m'n zin
. Ik was echt in de zevende hemel
. Veel mensen met de zelfde hobby en passie. Erg leuk!
Verwijderd
Volgende keer gewoon lekker aanschuivenAnonymoussaurus schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:30:
Krusher heb ik ook gezien inderdaad. Zelf ben ik iemand die andere niet zo graag onderbreekt als ik zie dat ze al in gesprek zijn met andere. Vandaar dat ik niet iedereen heb aangesproken....

Als je de volgende keer ook uitgenodigd wordtVerwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:32:
[...]
Volgende keer gewoon lekker aanschuiven