Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Min. en max. prijzen bij prijsontwikkeling

Pagina: 1
Acties:

• MarvinJames
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 29-10 08:53
Beste Tweakers,

Eens kijken of hier draagvlak voor is (of wat de argumenten tegen zijn) voor het volgende.

De prijsontwikkeling bij een product laat netjes in een grafiek de prijsschommelingen zien.
Handig, maar niet altijd heel duidelijk. Ik zou het wel praktisch vinden als de "laagste prijs (ooit)" en "hoogste prijs (ooit)" in cijfers vermeld zouden worden.

Zo volg ik op dit moment de Asus STRIX R9 380. Ik weet toevallig dat deze vorige week €219 kostte. Nu ligt die prijs dus veel hoger. Nu ik weet dat hij €219 gekost heeft, ben ik van plan om af te wachten tot hij weer een dipje maakt.

Het is maar een detail hoor, maar ik vind het wel interessant en semi-handig.

AMD Rzyen 9 3900X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 32G | Aorus X570 MASTER | Aorus GeForce RTX 2080 Super Waterforce 8G | NZXT X72 Kraken | NZXT H710i White

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

Tsux schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:56:
Beste Tweakers,

Eens kijken of hier draagvlak voor is (of wat de argumenten tegen zijn) voor het volgende.

De prijsontwikkeling bij een product laat netjes in een grafiek de prijsschommelingen zien.
Handig, maar niet altijd heel duidelijk. Ik zou het wel praktisch vinden als de "laagste prijs (ooit)" en "hoogste prijs (ooit)" in cijfers vermeld zouden worden.

Zo volg ik op dit moment de Asus STRIX R9 380. Ik weet toevallig dat deze vorige week €219 kostte. Nu ligt die prijs dus veel hoger. Nu ik weet dat hij €219 gekost heeft, ben ik van plan om af te wachten tot hij weer een dipje maakt.

Het is maar een detail hoor, maar ik vind het wel interessant en semi-handig.
Het probleem met dat soort getallen is, dat ze op zichzelf niks zeggen. Het kan een (zeer) tijdelijke actie zijn, of een foutje. Of de prijs is juist bewust hoog gezet omdat ze geen voorraad meer hebben.

Ik zet dit topic door naar Mooie Features, zodat de productmanager hier nog naar kan kijken, wellicht dat zij er nog een idee in ziet. Thanks!

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True