Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Geschikte host voor website

Pagina: 1
Acties:

• Thenotorious
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23-10 19:52
Hallo,

Ik ben van plan een website te maken waar mensen(klanten) mij door middel van een vragenlijst/contactformulier om advies kunnen vragen.

Omdat ik de kosten zo laag mogelijk wil houden, wil ik graag de website zelf bouwen. Hiervoor ben ik op zoek naar een geschikte host die voldoende biedt wat ik nodig heb en tegelijkertijd niet te duur is.

Wat voor mij belangrijk is:

- Ik wil niet teveel betalen voor onnodige functies/dingen die ik toch niet nodig ga hebben
- Upgrademogelijkheden, ''stel'' de website wordt succesvol.
- Goede support als ik vragen heb omdat ik nieuw ben in het vak.
- Wordpress ondersteuning
- En eigenlijk dat alles zo veel mogelijk 'kant en klaar' is.

Als ik zelf via Google opzoek ga naar hostings kom ik honderden websites tegen met allerlei verschillende prijzen. Ene vraagt 0,50 cent per jaar, andere weer per maand.. Ik snap er niets meer van.

Wel heb ik gezien dat op dit forum vaker Versio is genoemd. Een vriend van mij raadde Robohost en Vimnexx aan, maar ik heb niet echt een idee dat hij er een argument bij had. Ook heb ik gekeken naar Neostrada.

Kunnen jullie me misschien verder helpen?

Alvast bedankt.

Im notorious

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Gewoon een host zoeken met onbeperkt data verkeer, als je klein wilt beginnen dan heb je geen dedicated server nodig en kan je naar zoiets kijken:

https://www.transip.nl/webhosting/

• Nenoki
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-10 09:16
Er zijn verschillende mogelijkheden en het is uiteraard belangrijk een goede afweging te maken wat je wensen zijn en wat het budget is.

Als ik kijk bij Versio, dan bieden zijn een StarterNL pakket aan voor 0,50 euro excl. BTW. Dit is een budget webhosting pakket waar eigenlijk wel alles in zit. Je kunt met Installatron zonder technische kennis Wordpress installeren, support is bereikbaar van 9:30 tot 02:00 snachts via de Livechat en ook in het weekend zijn ze bereikbaar.

Daarnaast hebben ze speciale Wordpress pakketten. Die servers zijn speciaal ingericht op het gebruik van Wordpress en zullen je wat extra performance bieden, maar is daarentegen ook duurder.

Bij een upgrade van je pakket (Als je meer schijfruimte/dataverkeer nodig bent) betaal je het verschil in de prijs tussen beide pakketten bij.

Er zijn verder natuurlijk genoeg bedrijven die ook dergelijke diensten aanbieden. Wat voor mij persoonlijk de doorslag geeft is de bereikbaarheid van de support en de prijs. In het verleden heb ik ook wel eens gehost bij veelal kleinere bedrijven en heb helaas toch gemerkt dat door het minimaal aantal personen wat daar in dienst is dat niet ten goede komt van de bereikbaarheid van de support. Daarnaast moeten kleinere bedrijven vaak meer geld vragen voor een hosting pakket omdat ze niet zoveel afzetten maar toch geld moeten zien te verdienen. Grotere bedrijven hebben veelal meer afzet en in 90% van alle gevallen nemen klanten na de opstart heel minimaal contact op met de helpdesk.

• Rub147
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:45
Nenoki schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:46:
Er zijn verschillende mogelijkheden en het is uiteraard belangrijk een goede afweging te maken wat je wensen zijn en wat het budget is.

Als ik kijk bij Versio, dan bieden zijn een StarterNL pakket aan voor 0,50 euro excl. BTW. Dit is een budget webhosting pakket waar eigenlijk wel alles in zit. Je kunt met Installatron zonder technische kennis Wordpress installeren, support is bereikbaar van 9:30 tot 02:00 snachts via de Livechat en ook in het weekend zijn ze bereikbaar.

Daarnaast hebben ze speciale Wordpress pakketten. Die servers zijn speciaal ingericht op het gebruik van Wordpress en zullen je wat extra performance bieden, maar is daarentegen ook duurder.

Bij een upgrade van je pakket (Als je meer schijfruimte/dataverkeer nodig bent) betaal je het verschil in de prijs tussen beide pakketten bij.

Er zijn verder natuurlijk genoeg bedrijven die ook dergelijke diensten aanbieden. Wat voor mij persoonlijk de doorslag geeft is de bereikbaarheid van de support en de prijs. In het verleden heb ik ook wel eens gehost bij veelal kleinere bedrijven en heb helaas toch gemerkt dat door het minimaal aantal personen wat daar in dienst is dat niet ten goede komt van de bereikbaarheid van de support. Daarnaast moeten kleinere bedrijven vaak meer geld vragen voor een hosting pakket omdat ze niet zoveel afzetten maar toch geld moeten zien te verdienen. Grotere bedrijven hebben veelal meer afzet en in 90% van alle gevallen nemen klanten na de opstart heel minimaal contact op met de helpdesk.
Met zo'n signature verbaasd het mij niks dat je Versio adviseerd 8)7

Vooropgesteld, veel hosts zullen geen ondersteuning geven bij het maken van een website. Enkel bij technische zaken als het instellen van je mail, DirectAdmin etc.

TransIP wil nog wel eens bij simpele zaken uitleg geven, maar veel meer hoef je niet te verwachten. Ga opzoek naar iemand die je vrijwillig wilt helpen (vriend/kennis) of ga zelf aan de slag met YouTube oid.

Wat betreft hosting, neem een wat grotere hoster als Antagonist, TransIP oid. Goedkoopste pakket zal vrijwel altijd voldoen, en als je twijfelt kan je het altijd hier voorleggen :)

• Thenotorious
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23-10 19:52
Rub147 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:52:
[...]

Met zo'n signature verbaasd het mij niks dat je Versio adviseerd 8)7

Vooropgesteld, veel hosts zullen geen ondersteuning geven bij het maken van een website. Enkel bij technische zaken als het instellen van je mail, DirectAdmin etc.

TransIP wil nog wel eens bij simpele zaken uitleg geven, maar veel meer hoef je niet te verwachten. Ga opzoek naar iemand die je vrijwillig wilt helpen (vriend/kennis) of ga zelf aan de slag met YouTube oid.

Wat betreft hosting, neem een wat grotere hoster als Antagonist, TransIP oid. Goedkoopste pakket zal vrijwel altijd voldoen, en als je twijfelt kan je het altijd hier voorleggen :)
Ik verwacht inderdaad ook niet dat de host mij gaat helpen met het maken van de website of iets dergelijks, maar als ik inderdaad 'technische' vragen heb dan zou ik die graag kunnen stellen.

Ik weet er vrijwel niets van af maar ik ben leergierig en vind het allemaal interessant, dus ik denk dat ik met de talloze WP tutorials al heel ver ga komen.

Im notorious

• ciris
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

Zelf goede ervaringen met Antagonist. De keren dat ik hulp nodig had werd er redelijk vlot gereageerd en werden mijn vragen ook echt gelezen. Ik kreeg dus niet de standaard antwoorden terug. Er werd ook echt doorgevraagd als ik zelf niet helemaal duidelijk was.

• TheUninvited
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 18:48
Zo'n beetje alle hostingproviders bieden tegenwoordig wordpress ondersteuning, velen hebben ook tools om het te installeren. Kijk goed rond welke er zijn en lees zelf reviews van hostingbedrijven en kijk of mensen een goede ervaring hebben gehad. Namen die hierboven zijn genoemd kan ik me in vinden. Afhankelijk van wat je denkt dat zo'n site je oplevert moet je een budget bepalen. Begin klein, en als het een succes blijkt kun je nog upgraden zonder problemen.
Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True