Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Synology Drie Websites

Pagina: 1
Acties:

• Dokman
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16-09 12:56

Dokman

PSN = dokman100

Topicstarter
Hallo,

ik heb 3 Domein namen elk zijn anders en het zijn ook verschillende onderwerken en sites.

Als ik nu www.domein1.nl invoer ga ik naar de site die op mij nas staat.

Maar voor ik nu www.domein2.nl in. gaat hij ook naar de site van mij nas.

op mij nas heb ik in de map WEB
twee mappen aan gemaakt domein1 en domein2.

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat als ik www.domein2.nl in geef hij ook echt naar de inhoud van map domein2 gaat.

Als iemand mij kan helpen zou dat mooi zijn.

PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40

• JT
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:12

JT

VETAK y0

Ik weet zo even niet of ik je kan helpen maar ik wil je wel wijzen op de veiligheidsrisico's....nu draai je een webserver die publiekelijk te bereiken is op je NAS, staan er op je NAS ook gegevens die je niet kwijt mag raken? Administratie, belangrijke foto's enzovoort? Dan is dit echt wel een risico. Webserver gehackt = potentieel toegang tot al je data op de NAS. Misschien dan beter een Raspberry Pi kopen en daar je webserver op zetten.

[Voor 7% gewijzigd door JT op 03-12-2015 11:29]

• KabouterSuper
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Werkt .htaccess op een Synology? Anders kan je een simpele rewrite maken.

• birdie25
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 19:16
Op apache werkt dit met virtual hosts, misschien zit er ook zoiets in Synology?

http://specs.tweak.to/18230

• Dysmael
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
ja

• aardvark
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 09-10-2016

aardvark

Stormkök Duossal 27 Adept

Zie Virtual Host voor websitehosting inschakelen in het Configuratiescherm > Toepassingen > Webservices > Webtoepassingen.

Paalkamperen - Bivakzones (B) - Staatsbosbeheer (NL)

• Fish
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Iperf

Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True