Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTomatosoup
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 19:06
Ik wil deze post gebruiken om even officieel afscheid te nemen van mijn Moto G 2013. ;w
Deze post is bedoeld voor elke (ex)moto G 2013 bezitter om nostalgisch naar terug te kijken.
Ik heb er een lange tijd plezier van gehad maar het is nu toch echt tijd voor een nieuwe (Nexus 5x). Er zitten een aantal barsten in het scherm en de software loopt vaak niet vloeiend meer. Hij loopt vaak vast, zeker als ik switch van wifi netwerken of van 3G naar wifi en andersom. Maar ik ben van al de tekortkomingen gaan houden en vandaar toch deze post.
Hieronder plaats ik al de dingen waar ik zo van hield bij deze telefoon en alle mooie herinneringen. Ik ben van plan dit bij te werken als ik nieuwe dingen bedenk. Plaats gerust jouw bevindingen over en momenten met deze prachtige telefoon, ik ben erg benieuwd wat de beleving van anderen geweest is! Zie dit topic als een eerbetoon aan de Moto G.
  • Een van de dingen die mij het meest aansprak was de "near stock android" experience. Dit is ook 1 van de redenen dat ik nu voor een nexus ga. Ik ben een enorme fan van android zoals het bedoeld is, en ik kan echt heel slecht tegen skins die merken op hun telefoons zetten. En dan de updates, die kwamen zo snel! Ik keek elke dag uit naar de volgende update van android.
  • Iets anders waar ik zeker toen erg op moest letten was de prijs van de aankoop. En oh wat was die laag. voor 180 euro had ik een quadcore :o na mijn Samsung Galaxy Ace (1) met 1 core was dat zoooon verbetering.
  • Daarnaast had ik gewoon voor het eerst goede 3g tot mijn beschikking. En met mijn cheape scholieren hollandsnieuwe 275 mb abonnementje kon ik appen zoveel ik wilde.
  • Het moment dat ik mijn eerste kras op mijn scherm had. Ik was kapot. Het was toch echt Gorilla Glass! Ik herinner het me als de dag van gisteren. Ik was zo netjes met mijn telefoon. 1 keer stopte ik een pasje bij mijn telefoon omdat ik die snel weer nodig had. En zo was het gebeurd. Een kras.
  • Nog erger was de eerste barst. Niet door vallen of gooien. Nee ik legde hem op zijn scherm neer en een moment later zat er een barst in. Inmiddels spellen de barsten een mooie letter "A" op mijn scherm, en ik kan eigenlijk niet meer zonder.
  • Vaak loopt hij nu vast of hapert hij. Maar soms dan loopt de moto zo smooth. Zeker door de andere drops in performance waardeer ik deze momenten alleen maar meer. Ik kan dan 5 minuten lang kijken naar alleen het soepel scrollen van het homescreen of de apps.
  • 1 Ding waar de moto G in ieder geval niet voor onder deed waren de grafische prestaties. Alle games lopen zo goed! Soms merk je dat hij niet veel RAM heeft, maar na een tijdje zijn al deze frustraties weg want je speelt een of ander racespel en dat doet hij gewoon zonder te stotteren! _/-\o_
  • Een ander item waar deze telefoon voor mij in uitblonk was de grootte. Ik wil niet een telefoon van 200 inch. ik wil een telefoon die je met 1 hand kan bedienen en die makkelijk in je hand ligt. Daarnaast vind ik (nog steeds) de Moto G een hele mooie telefoon! ik ga de zogenaamde "dimple" missen, maar hier komt bij de nexus een fingerprint reader voor in de plaats.
Tot zover mijn huidige gedachtes over deze voor mij prachtige telefoon. Ik ga hem missen. Ik ben erg benieuwd wat andere mensen hebben ervaren met de Moto! Goed, slecht, je kan hieronder alles kwijt wat je te vertellen hebt over de Moto G. Ik hoop dat jullie er net zo van zijn gaan houden als ik, hem weg doen doet echt wel een beetje pijn.

[ Voor 152% gewijzigd door MrTomatosoup op 03-12-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:16
Hahaha, hier ook een zeer tevreden gebruiker. Ik krijg em niet kapot, vele malen gevallen, en nog nooit een vastloper gehad! Morgen de overstap naar een moto X style :D. Succes met je Nexus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:48
Waarom kies je dan niet weer voor een Moto G? De 2015 versie met 2GB ram en 16 GB geheugen is een mooie optie. De style is een heel stuk duurder en groter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 21:37
Die van mij doet het nog prima. Even een tijdje gehad waarin hij slecht liep, maar dat bleek aan een aantal grote broekzakvideos in de gallery te liggen. Die weggetieft en hij loopt nog steeds als een zonnetje. Beste prijs kwaliteit verhouding ever.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:59
offtopic, dus weg

[ Voor 74% gewijzigd door PaT op 07-12-2015 13:19 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Lol.
Die van mij is naar dochter gegaan. Geen barsten en loopt nog steeds als een zonnetje en zonder haperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:16
Knielen schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:02:
Waarom kies je dan niet weer voor een Moto G? De 2015 versie met 2GB ram en 16 GB geheugen is een mooie optie. De style is een heel stuk duurder en groter...
Ik wil graag minimaal FullHD en gebruik de telefoon dagelijks voor navigatie, daar is het scherm van de moto G iets te klein voor. En de Moto X style was maar €380 via CoolBlue (2e kans). Net iets boven mijn budget maar wel toekomstbestendig + Pure Edition dus binnen een maand Android Marshmallow :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaggy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 11:02
Heb net CM13 Nightly (Android 6.0) op m'n 2013 Moto G gezet, werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouroboros
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-02 09:52
Ik heb de mijne net afgelopen weekend doorgegeven aan m'n vader, die had nog een Sony Xperia S die steeds meer kuren kreeg, aangezien ik tegenwoordig een LG G4 heb kon de Moto G wel naar hem toe :-)
Hij is er iig heel blij weer mee (ik had de 16 GB versie met een rode Flip Shell)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd12
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-08 13:47
Ik heb mijn Moto G 2013 nu ook bijna 2 jaar en werkt nog steeds 'perfect'. Af en toe hapert hij wat, maar op één of andere manier ga ik mij hier niet aan ergeren (wat ik bij een andere telefoon wel al lang had gedaan). Ik kom vaak in de problemen heb het geheugen (8GB), maar toch zit ik er niet over na te denken om aan andere telefoon te kopen, ik houd gewoon van dit ding. De beste telefoon die ik ooit heb gehad, en zou als je al zei, ik ben van al de tekortkomingen gaan houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTomatosoup
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 19:06
Haha ik bekijk dit topic nu pas weer, had niet gedacht toch nog een aantal mede moto g liefhebbers aan te treffen. Ben wel benieuwd hoe die Style bevalt! Ik heb gehoord dat de batterij erg goed is! Heb ook nog even over die telefoon nagedacht, maar vond hem uiteindelijk toch te groot. En Sjoerd12, ben het helemaal met je eens, zeker de beste telefoon die ik gehad heb tot nu toe, al is het om die sentimentele waarde van al die tekortkomingen. Het is heel gek hoe die dingen je echt verbinden met dat toestel, of klinkt dat heel gek hahaha.
Ik ben ook echt wel een fan van de nexus die ik nu heb, maar de echte band moet nog komen. Ik vind hem toch nog wel groot(maar daar valt aan te wennen), en ik heb wat dingetjes met performance gehad, maar dat is nu verholpen gelukkig.
Ik ga iig voor de lol mijn oude moto g wel rooten en kijken wat ik er allemaal mee kan gaan doen, mijn broertje wilde nog een nieuwe telefoon, dus die ga ik lekker even customizen voor hem.
In ieder geval bedankt voor de reacties, ik was gewoon wel benieuwd wat iedereen van deze telefoon vond, je zag hem toen ik hem kocht erg veel!
Pagina: 1