Ik wil deze post gebruiken om even officieel afscheid te nemen van mijn Moto G 2013.
Deze post is bedoeld voor elke (ex)moto G 2013 bezitter om nostalgisch naar terug te kijken.
Ik heb er een lange tijd plezier van gehad maar het is nu toch echt tijd voor een nieuwe (Nexus 5x). Er zitten een aantal barsten in het scherm en de software loopt vaak niet vloeiend meer. Hij loopt vaak vast, zeker als ik switch van wifi netwerken of van 3G naar wifi en andersom. Maar ik ben van al de tekortkomingen gaan houden en vandaar toch deze post.
Hieronder plaats ik al de dingen waar ik zo van hield bij deze telefoon en alle mooie herinneringen. Ik ben van plan dit bij te werken als ik nieuwe dingen bedenk. Plaats gerust jouw bevindingen over en momenten met deze prachtige telefoon, ik ben erg benieuwd wat de beleving van anderen geweest is! Zie dit topic als een eerbetoon aan de Moto G.

Deze post is bedoeld voor elke (ex)moto G 2013 bezitter om nostalgisch naar terug te kijken.
Ik heb er een lange tijd plezier van gehad maar het is nu toch echt tijd voor een nieuwe (Nexus 5x). Er zitten een aantal barsten in het scherm en de software loopt vaak niet vloeiend meer. Hij loopt vaak vast, zeker als ik switch van wifi netwerken of van 3G naar wifi en andersom. Maar ik ben van al de tekortkomingen gaan houden en vandaar toch deze post.
Hieronder plaats ik al de dingen waar ik zo van hield bij deze telefoon en alle mooie herinneringen. Ik ben van plan dit bij te werken als ik nieuwe dingen bedenk. Plaats gerust jouw bevindingen over en momenten met deze prachtige telefoon, ik ben erg benieuwd wat de beleving van anderen geweest is! Zie dit topic als een eerbetoon aan de Moto G.
- Een van de dingen die mij het meest aansprak was de "near stock android" experience. Dit is ook 1 van de redenen dat ik nu voor een nexus ga. Ik ben een enorme fan van android zoals het bedoeld is, en ik kan echt heel slecht tegen skins die merken op hun telefoons zetten. En dan de updates, die kwamen zo snel! Ik keek elke dag uit naar de volgende update van android.
- Iets anders waar ik zeker toen erg op moest letten was de prijs van de aankoop. En oh wat was die laag. voor 180 euro had ik een quadcore
na mijn Samsung Galaxy Ace (1) met 1 core was dat zoooon verbetering.
- Daarnaast had ik gewoon voor het eerst goede 3g tot mijn beschikking. En met mijn cheape scholieren hollandsnieuwe 275 mb abonnementje kon ik appen zoveel ik wilde.
- Het moment dat ik mijn eerste kras op mijn scherm had. Ik was kapot. Het was toch echt Gorilla Glass! Ik herinner het me als de dag van gisteren. Ik was zo netjes met mijn telefoon. 1 keer stopte ik een pasje bij mijn telefoon omdat ik die snel weer nodig had. En zo was het gebeurd. Een kras.
- Nog erger was de eerste barst. Niet door vallen of gooien. Nee ik legde hem op zijn scherm neer en een moment later zat er een barst in. Inmiddels spellen de barsten een mooie letter "A" op mijn scherm, en ik kan eigenlijk niet meer zonder.
- Vaak loopt hij nu vast of hapert hij. Maar soms dan loopt de moto zo smooth. Zeker door de andere drops in performance waardeer ik deze momenten alleen maar meer. Ik kan dan 5 minuten lang kijken naar alleen het soepel scrollen van het homescreen of de apps.
- 1 Ding waar de moto G in ieder geval niet voor onder deed waren de grafische prestaties. Alle games lopen zo goed! Soms merk je dat hij niet veel RAM heeft, maar na een tijdje zijn al deze frustraties weg want je speelt een of ander racespel en dat doet hij gewoon zonder te stotteren!
- Een ander item waar deze telefoon voor mij in uitblonk was de grootte. Ik wil niet een telefoon van 200 inch. ik wil een telefoon die je met 1 hand kan bedienen en die makkelijk in je hand ligt. Daarnaast vind ik (nog steeds) de Moto G een hele mooie telefoon! ik ga de zogenaamde "dimple" missen, maar hier komt bij de nexus een fingerprint reader voor in de plaats.
[ Voor 152% gewijzigd door MrTomatosoup op 03-12-2015 11:24 ]