Hallo allen,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een nieuwe PC voor m'n moeder. Ze moet haar mails erop kunnen lezen en office kunnen gebruiken. Ze speelt af en toe een facebook spelletje en kijkt een filmpje
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is ongeveer 600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm en randapparatuur is al aanwezig. Ook zijn er al licenties voor Windows en Office
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een Wi-Fi kaart is noodzaak aangezien een LAN kabel niet mogelijk is. Voor de rest moet dit systeem de aankomende jaren mee kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt niet zoveel uit. Ik ben zelf meer thuis in Intel systemen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ze heeft nu een kast van 19cm breed en die past netjes in haar pc meubel. De kast die ik heb gekozen is 20,2cm dus het is mogelijk dat deze niet past. Ik heb even gevraagd of ze kan checken of dit past.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik vroeg me af of het onderstaande systeem goed genoeg is en wellicht niet overkill. Ik heb nu voor een i3 gekozen want dat lijkt me meer dan voldoende. Het moederbord is Gigabyte GA-Z97M-DS3H en is eigenlijk een moederbord om over te clocken maar ik heb deze gekozen omdat deze een PCI-e 2.0 x1 aansluiting heeft wat voor de gekozen Wi-Fi kaart nodig is. Of kan je die Wi-Fi kaart ook in een PCI-e 3.0 x16 prikken? Zo ja dan lijkt mij dit een goed alternatief: ASRock B85M Pro4
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een nieuwe PC voor m'n moeder. Ze moet haar mails erop kunnen lezen en office kunnen gebruiken. Ze speelt af en toe een facebook spelletje en kijkt een filmpje
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is ongeveer 600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm en randapparatuur is al aanwezig. Ook zijn er al licenties voor Windows en Office
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een Wi-Fi kaart is noodzaak aangezien een LAN kabel niet mogelijk is. Voor de rest moet dit systeem de aankomende jaren mee kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt niet zoveel uit. Ik ben zelf meer thuis in Intel systemen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ze heeft nu een kast van 19cm breed en die past netjes in haar pc meubel. De kast die ik heb gekozen is 20,2cm dus het is mogelijk dat deze niet past. Ik heb even gevraagd of ze kan checken of dit past.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik vroeg me af of het onderstaande systeem goed genoeg is en wellicht niet overkill. Ik heb nu voor een i3 gekozen want dat lijkt me meer dan voldoende. Het moederbord is Gigabyte GA-Z97M-DS3H en is eigenlijk een moederbord om over te clocken maar ik heb deze gekozen omdat deze een PCI-e 2.0 x1 aansluiting heeft wat voor de gekozen Wi-Fi kaart nodig is. Of kan je die Wi-Fi kaart ook in een PCI-e 3.0 x16 prikken? Zo ja dan lijkt mij dit een goed alternatief: ASRock B85M Pro4
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3-4170 Boxed | € 114,85 | € 114,85 |
1 | Gigabyte GA-Z97M-DS3H | € 79,50 | € 79,50 |
1 | Cooler Master N200 Closed | € 39,95 | € 39,95 |
1 | TP-Link TL-WDN4800 | € 34,95 | € 34,95 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 35,95 | € 35,95 |
1 | Seasonic G-series 360 watt | € 57,95 | € 57,95 |
1 | Crucial BX100 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 444,10 |
Alvast bedankt voor jullie hulp!