DXRacer bureaustoel

Pagina: 1
Acties:
  • 980 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penjon
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-07 23:18
M'n Ikea stoel (Markus) is toe aan vervanging. Ik overweeg zo'n DXRacer stoel aan te schaffen maar wil er eerst even op zitten voordat ik m koop.

Weet iemand waar ik die stoel kan testen in de omgeving van Amsterdam? Of heeft iemand anders nog goede suggesties voor een goede bureaustoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoster
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Of je het ergens kan testen weet ik niet. Maar ik heb begin 2014 zo'n stoel gekocht (een rib uit m'n lijf, dat wel :p ) maar heb er echt nog geen dag spijt van gehad. Ook niet getest van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penjon
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-07 23:18
Bedankt voor de snelle reactie. Wat ik nog wat vergeten te melden was dat ik 1.92 ben weet niet die DXracer stoelen wel groot genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoster
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Die stoelen zijn in verschillende maten verkrijgbaar, in jouw geval zeker even opletten op de grootte.
Een R of zelfs een K type heb je dan nodig. Zeker geen F :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravitar
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Over DXRacer stoelen weet ik helaas niets, maar ik heb nog wel een suggestie :). Ik gebruik zelf alweer twee jaar een Easychair WAU, ook op de markt als Raynor Eurotech WAU, TC Storm en Zephyr. Een filmpje van instelmogelijkheden hier. Op de duitse amazon in mesh kost hij nu ~400 euro.

Zoals je in het filmpje ziet, instelmogelijkheden genoeg :). Ik zit er met mijn 1.88 in ieder geval prima in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:30
http://www.needforseat.de/eu_english/

Dit zijn soortgelijke stoelen, ook met diverse types naar gelang je lengte/gewicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Dit hoort denk ik meer in Shopping Forum thuis, dus daar is hij nu ook naar toe verplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Boodschappenlijstjes horen zeker niet in het Shopping Forum. Verder ga ik het ook niet verplaatsen, omdat de openingspost geen eigen inzet laat zien; dit is iets wat gewoon zelf kan worden uitgezocht.

Mocht penjon nog vragen hebben, dan kunnen die in Algemene Zaker worden gesteld, daar staan ook andere bureaustoelentopics. Dan zal er wel duidelijk bewijs moeten worden getoond van die eigen inzet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.