Ik heb ruim een jaar geleden (Jan. 2000) een voodoo 3-3000 AGP gekocht. De winkel waar ik m kocht gaf 1 jaar garantie, en vertelde dat er 3 jaar fabrieksgarantie op zat, dus het eerste jaar via hun, en overige 2 jaar konden ze het ook nog wel regelen, kwamen er alleen wat kleine kosten bij, of ik moest m zelf naar de fabriek opsturen.
Nu is de kaart 2 maand geleden defect gegaan. (strepen op beeld, geheugen ws defect).
Ik terug naar die tent, verhaal gedaan. Men zou de kaart opsturen naar de leverancier.
Werd ik vorige week gebeld: Nee, sorry, er zit geen garantie meer op, we hebben de kaart terug gehad van de leverancier en je kan m weer komen ophalen. (kosten: 0,-, zij namen de verzendkosten wel voor hun rekening)
Nu zit ik dus vrolijk nog steeds met een verrotte voodoo.
En aangezien 3dfx niet meer bestaat heb ik dus een probleem..
Kan ik nu mn kaart wegflikkeren? (ondanks de mooie 3jaar garantie) of hoe kan ik toch garantie claimen via de fabrikant (of whatever?)
Ik hoorde via via ook de naam van Acal in Eindhoven noemen, als voodoo distributeur, heb hun gebeld: zelfde verhaal: 1 jaar garantie via ons, 3jr fabrieksgarantie..
Ikke: "ja, en 3dfx bestaat niet meer"
Acal: "Klopt"
Ikke: "Dus ik kan mn kaart dus gewoon wegflikkeren?"
Acal: "uhh.... ja"

Iemand tips / contact adressen???
Of moet ik er maar 10.000V opzetten??
Nu is de kaart 2 maand geleden defect gegaan. (strepen op beeld, geheugen ws defect).
Ik terug naar die tent, verhaal gedaan. Men zou de kaart opsturen naar de leverancier.
Werd ik vorige week gebeld: Nee, sorry, er zit geen garantie meer op, we hebben de kaart terug gehad van de leverancier en je kan m weer komen ophalen. (kosten: 0,-, zij namen de verzendkosten wel voor hun rekening)
Nu zit ik dus vrolijk nog steeds met een verrotte voodoo.
En aangezien 3dfx niet meer bestaat heb ik dus een probleem..
Kan ik nu mn kaart wegflikkeren? (ondanks de mooie 3jaar garantie) of hoe kan ik toch garantie claimen via de fabrikant (of whatever?)
Ik hoorde via via ook de naam van Acal in Eindhoven noemen, als voodoo distributeur, heb hun gebeld: zelfde verhaal: 1 jaar garantie via ons, 3jr fabrieksgarantie..
Ikke: "ja, en 3dfx bestaat niet meer"
Acal: "Klopt"
Ikke: "Dus ik kan mn kaart dus gewoon wegflikkeren?"
Acal: "uhh.... ja"

Iemand tips / contact adressen???
Of moet ik er maar 10.000V opzetten??