• timewatcher
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-02-2021
Hallo,

Ik zoek een Nieuw grafische laptop. Nadat mijn macbook is overleden ( 1minuut stilte. ;w )

Ik gebruik momenteel Adobe CC. Photoshop, Illustrator, Brackets, Sublime. Daardoor is het belangrijk dat er in de laptop een goed scherm zit. Redelijk vergelijkbaar met een retina display. Ook vind ik de trackpad belangrijk die op een laptop zit. (ik doe veel met een wacom tablet) Grote laptop 13-15 inch en gewicht moet rond de 2kg zitten. Opslagruimte Rond de 250-500gb, Momenteel heb ik een macbook met 256gb waar na 3 jaar nog 90gb vrij van is.

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, Ik ben momenteel nog student. Maximale grote 15,6 inch. Gewicht rond de 2kg. Accu duur 3 uurtjes Meestal is er wel een stopcontact vrij.

Budget
Ik heb een budget van 2000 euro.

Ik had al rond gekeken. en kwam uit op:
Dell xps 13 / 15
http://www.dell.com/nl/p/laptops/xps-laptops

Asus UX301la / Asus ux 305 of ASUS ROG G501JW-FI398T
pricewatch: Asus Zenbook UX301LA-DE141T
pricewatch: Asus Zenbook UX305LA-FC0004R
pricewatch: Asus G501JW-FI398T

MSI GS60 2QE-226NL Ghost Pro (4K Edition)
pricewatch: MSI GS60 2QE-226NL 4K edition (Ghost Pro)

Dit zijn allemaal mooie laptops. Alleen het probleem is. in de 13 inch laptop zit een cpu u serie. en geen GPU Dus vraag ik me af of die wel goed genoeg zijn voor het werk wat ik er mee wil gaan doen.

Thuis heb ik nog een Goede 3D pc staan, Waar ik het zwaardere werk op wil gaan doen. Alleen heeft die een nieuw scherm nodig. Als ik bijv onder de 1500 euro uit kom is daar mischien ruimte voor over.

[Voor 40% gewijzigd door timewatcher op 03-12-2015 00:57]

• Viince1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-03 17:07
Die standaardtekst die je ziet in de topic-box heeft een functie. Ik heb geen idee wat een grafische laptop (voor jou) inhoud.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?