Hallo Allemaal!
Na 7 jaar met mijn huidige systeem gedaan te hebben (tja weinig gegamed
) wil ik graag wat anders aanschaffen. Ik heb toen der tijd een high end systeem gekocht en de onderdelen functioneren verder nog prima. De games draaien gewoon niet meer zoals het zou moeten 
Ik speel vooral games als CS:GO, Starcraft 2, Heroes of the Storm en Diablo3. Die games moeten dus wel goed kunnen draaien. Ik wil ook enigszinds de vrijheid hebben om een nieuwe game op goede settings te kunnen draaien mocht ik dat willen.
Ik heb nu een Thermaltake Kandalf kast met 600W enermax voeding. Indien mogelijk zou ik die graag blijven gebruiken. De vraag is alleen; passen deze nieuwe componenten in die kast (vooral het moederboard denk ik) en is die voeding nog goed genoeg voor de nieuwe onderdelen? Ik heb me gewoon niet zo goed verdiept in de hardware de laatste jaren
Hieronder heb ik een lijstje gemaakt met wat ik denk te willen kopen.
Denken jullie dat deze setup mogelijk is? Of zouden jullie dingen anders doen? Nieuwe voeding? Grotere SSD? meer geheugen?
Bedankt voor het lezen! Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Jeroen van Dijk
Na 7 jaar met mijn huidige systeem gedaan te hebben (tja weinig gegamed
Ik speel vooral games als CS:GO, Starcraft 2, Heroes of the Storm en Diablo3. Die games moeten dus wel goed kunnen draaien. Ik wil ook enigszinds de vrijheid hebben om een nieuwe game op goede settings te kunnen draaien mocht ik dat willen.
Ik heb nu een Thermaltake Kandalf kast met 600W enermax voeding. Indien mogelijk zou ik die graag blijven gebruiken. De vraag is alleen; passen deze nieuwe componenten in die kast (vooral het moederboard denk ik) en is die voeding nog goed genoeg voor de nieuwe onderdelen? Ik heb me gewoon niet zo goed verdiept in de hardware de laatste jaren
Hieronder heb ik een lijstje gemaakt met wat ik denk te willen kopen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 213,90 | € 213,90 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 91,- | € 91,- |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 361,95 | € 361,95 |
| 1 | Thermaltake Kandalf VA9000BWS | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Enermax PRO82+ 625 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 79,- | € 79,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 796,80 | |
Denken jullie dat deze setup mogelijk is? Of zouden jullie dingen anders doen? Nieuwe voeding? Grotere SSD? meer geheugen?
Bedankt voor het lezen! Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Jeroen van Dijk