[Vraag]Whatsapp, kan niet posten in groepschats

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hetisookwat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 13:48
Hoi allemaal,

Sinds vandaag heb ik een heel vreemd probleem. WhatsApp functioneert, alleen kan ik in sommige groepschats niks plaatsen. Ik krijg het welbekende grijze klokje, een aantal minuten later gevolgd door het rode uitroepteken. Wil ik opnieuw verzenden gebeurt er hetzelfde.

Ik heb mijn telefoon uit en aan gezet, factory reset, whatsapp opnieuw geïnstalleerd en de groepen verlaten/opnieuw toegevoegd.

Bij de meeste van mijn groepschats kan ik gewoon praten, het is slechts bij enkelen dat ik niet kan communiceren. Het vreemdste: Ik kan wel foto's en audiobestanden verzenden..
Heeft iemand dit eerder gehad en eventueel een oplossing?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 20:45

Sneek

Tweaker

Ik zit nu elke keer een miniscule foto te sturen met daarin mijn chatberichten (als beschrijving van de foto). Niet ideaal maar misschien een noodoplossing voor tot het gefixed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hetisookwat
Sneek jij hebt dus hetzelfde probleem? Dit is ook hoe ik het momenteel doe. Dat of voiceberichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En lukt het via https://web.whatsapp.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hetisookwat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dan zit het probleem in elk geval niet bij jou en zul je denk ik de work around moeten gebruiken tot het opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 20:45

Sneek

Tweaker

Web client werkt ook niet bij mij, prive overal wel en andere groepchats ook. Heel vervelend en krijg ook de indruk dat het een deel van de gebruikers treft en hierdoor minder snel door FB/Whatsapp gevonden wordt.

edit: verzenden van berichten in groepsapp werkt via webclient niet, de rest wel.

[ Voor 16% gewijzigd door Sneek op 02-12-2015 20:54 ]

Pagina: 1