Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Powerpoint en Browsinglaptop €700

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• pepijnmesie
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 20-10 18:30
Hallo,

Ik heb een laptop nodig voor dingen zoals powerpoint en browsing voor familie. maar ik had zelf moeite met het vinden van een goede laptop die voldoet aan alle eisen.

Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk Powerpoint presentaties laten zien, browsen en bijvoorbeeld filmpjes bekijken

Wat is je budget?
het liefst niet meer dan €700,- maar als ik met een iets hoger bedrag veel meer voor het geld kan krijgen neem ik dat ook in overweging.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, het is belangrijk dat het apparaat lang op de accu kan en niet al te veel weegt. hij zal ongeveer dagelijks meegenomen worden in bijvoorbeeld het OV.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, maar een aantal andere voorkeuren zijn:
De laptop moet wit/zilverkleurig zijn,
de laptop mag niet meer dan 15inch zijn.
en er moet ook minimaal 250gb opslag zijn (SSD zou fijn zijn maar is niet verplicht)
en de accuduur is ook wel belangrijk.

ik had deze laptop gezien en zou het ook goed doen. maar deze is niet wit en de accuduur is ook niet heel goed (4 uur)

Alvast bedankt voor de hulp!

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True