Toon posts:

Advies nodig voor videokaart.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik speel regelmatig Cs-go, alleen krijg ik met mijn Alienware X51 vaak fps problemen. Ik heb het op meerdere manieren geprobeerd op te lossen maar niets werkt. Een van mijn vrienden raad aan een nieuwe videokaart te kopen. Ik heb 0 verstand van computers, dus ik heb geen idee welke ik moet kopen, vandaar deze topic. Mijn specs zijn:

Processor: Intel® Core™ i5-6600K processor (6 MB cache, tot 3,3 GHz met Turbo Boost Technologie)
videokaart: NVIDIA GeForce GTX 745
moederbord: Mini-ITX-moederbord

Ik wil Cs-go op high settings op 120+ fps kunnen spelen, en qua prijs maakt het niet veel uit. Ik vraag me ook af of de nieuwe videokaart past in de case die ik nu heb (standaard alienware case). Is er nog meer informatie nodig, geef ik dat graag :)

Hopelijk kunnen julllie mij helpen, en alvast bedankt!

-Maniax

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:31
Nvidia GTX970 ? Je hebt je budget niet genoemd trouwens, wel handig. Ik weet ook niet of zo'n lap aan videokaart wel gaat passen in die x51 behuizing.

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 01:07
daar past een dual slot gpu in.
Weliswaar niet te lang. schat zelf zo max 28 cm

2 opties waar je serieus op wil gamen.
gtx 970 mini / fury nano

wil je echt alleen maar cs go spelen, voldoet iedere videokaart met 2gb video ram van de afgelopen 3 jaar wel die niet langer is dan 28cm

Verwijderd

Wat voor voeding zit daarin?

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee wat u daarmee bedoelt, sorry

Verwijderd

Topicstarter
SonyEricsson schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:51:
daar past een dual slot gpu in.
Weliswaar niet te lang. schat zelf zo max 28 cm

2 opties waar je serieus op wil gamen.
gtx 970 mini / fury nano

wil je echt alleen maar cs go spelen, voldoet iedere videokaart met 2gb video ram van de afgelopen 3 jaar wel die niet langer is dan 28cm
is een van die twee goed genoeg om op max settings 120+ fps te halen?

Verwijderd

Topicstarter
ToFast schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:51:
Nvidia GTX970 ? Je hebt je budget niet genoemd trouwens, wel handig. Ik weet ook niet of zo'n lap aan videokaart wel gaat passen in die x51 behuizing.
er is geen budget, heb ik volgensmij aangegeven :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:15:
[...]

Geen idee wat u daarmee bedoelt, sorry
Het onderdeel welke de PC van stroom voorziet, de voeding ook wel PSU of Power Supply Unit genoemd.

Als die niet genoeg vermogen kan leveren voor een snellere videokaart houdt het snel op. Daarnaast moet het ook nog maar passen in jouw behuizing, die is namelijk vrij krap.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:19:
[...]

Het onderdeel welke de PC van stroom voorziet, de voeding ook wel PSU of Power Supply Unit genoemd.

Als die niet genoeg vermogen kan leveren voor een snellere videokaart houdt het snel op. Daarnaast moet het ook nog maar passen in jouw behuizing, die is namelijk vrij krap.
ah, danku, is dit wat u bedoelt: 240 watt PSU

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:21:
[...]

ah, danku, is dit wat u bedoelt: 240 watt PSU
Ja en dat is direct een probleem, meer als een GTX 750 Ti is niet mogelijk met deze voeding en zo'n videokaart is niet heel veel sneller.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:23:
[...]

Ja en dat is direct een probleem, meer als een GTX 750 Ti is niet mogelijk met deze voeding en zo'n videokaart is niet heel veel sneller.
ai, dat is vervelend om te horen... zijn er nog andere opties mogelijk om mijn fps te verhogen?

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:31
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:24:
[...]
ai, dat is vervelend om te horen... zijn er nog andere opties mogelijk om mijn fps te verhogen?
Andere kast, andere voeding en een andere videokaart dan maar :) Voor de kast en voeding (seasonic) beide los zo'n 50-60 euro rekenen

[ Voor 10% gewijzigd door ToFast op 02-12-2015 17:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
ToFast schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:26:
[...]

Andere kast, andere voeding en een andere videokaart dan maar :)
Ik denk dat er geen andere optie mogelijk is helaas. :> Dan moet ik maar binnenkort is gaan kijken wat ik allemaal moet bestellen, bedankt iedereen voor de hulp!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:25

Umbrah

The Incredible MapMan

Yup, of kijken wat voor voeding er in die kast past. Het zal vast geen standaard ATX formaat zijn...

Of spelen op 640*480 met alles op "low".

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 01:07
van reddit :

I have a 970 in my X51 R1. You will need the 330 watt adapter. Make sure you get the right 970 - you want the one with a single fan. Each manufacturer makes one.
It's a great card, really worth the upgrade.

de 970 trekt 140 watt.
Ik zou gewoon de gok wagen met die 240 watter , werkt het niet dan koop je die 330watt erbij

[ Voor 21% gewijzigd door SonyEricsson op 02-12-2015 18:05 ]

Pagina: 1