Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik speel regelmatig Cs-go, alleen krijg ik met mijn Alienware X51 vaak fps problemen. Ik heb het op meerdere manieren geprobeerd op te lossen maar niets werkt. Een van mijn vrienden raad aan een nieuwe videokaart te kopen. Ik heb 0 verstand van computers, dus ik heb geen idee welke ik moet kopen, vandaar deze topic. Mijn specs zijn:

Processor: Intel® Core™ i5-6600K processor (6 MB cache, tot 3,3 GHz met Turbo Boost Technologie)
videokaart: NVIDIA GeForce GTX 745
moederbord: Mini-ITX-moederbord

Ik wil Cs-go op high settings op 120+ fps kunnen spelen, en qua prijs maakt het niet veel uit.

Hopelijk kunnen julllie mij helpen, en alvast bedankt!

-Maniax

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Beste,

Als aller eerste hoort dit topic in Componenten Aankoopadvies.

Ten 2e: heb je het CAA beleid en Handleiding Pricewatch niet gelezen. Is niet zo'n heel groot probleem. :) Maar lees het even door en pas je topistart er even op aan :).

[ Voor 9% gewijzigd door Anonymoussaurus op 02-12-2015 16:40 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Anonymoussaurus schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:38:
Beste,

Als aller eerste hoort dit topic in Componenten Aankoopadvies.

Ten 2e: heb je het CAA beleid, en Handleiding Pricewatch niet gelezen. Is niet zo'n heel groot probleem. :) Maar lees het even door en pas je topistart er even op aan :).
sorry, het was nogal een haastig berichtje, ik zal het aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51
Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat je veel opties hebt. Die behuizing is nogal klein namelijk.
Ik zou beginnen met hem open te maken en eens op te meten hoeveel ruimte je hebt.
Daarnaast is het ook interresant om te weten hoeveel Watt je voeding kan leveren. Wat ik zo her en der lees is dat die X51 in ieder geval 2 6pins aansluitingen beschikbaar heeft

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57
Uhh ik weet het niet zeker, maar mijn gevoel zegt dat je het gewoon zal moeten draaien.
Kijk eerst eens naar driver updates, en speel eens met je CSGO config..

Zorg ook dat je bij het spelen cl_showfps 1 aan hebt staan, of je kan zien of het framedrops zijn.

Misschien is het wel een combinatie van oorzaken, veel programma's draaien terwijl je CSGO speelt?

PSN: SensLike_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-07 08:01
Meekoh schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:40:
Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat je veel opties hebt. Die behuizing is nogal klein namelijk.
Ik zou beginnen met hem open te maken en eens op te meten hoeveel ruimte je hebt.
Daarnaast is het ook interresant om te weten hoeveel Watt je voeding kan leveren. Wat ik zo her en der lees is dat die X51 in ieder geval 2 6pins aansluitingen beschikbaar heeft
Je hebt gelijk.
Het wel mogelijk in ieder geval. Het is eerder gedaan.
http://en.community.dell....e/m/mediagallery/20375822

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 10:41

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Als je op zoek bent naar snelle kleine kaarten dan zijn er 2 opties, bijvoorbeeld de mini variant van de GTX970 of de veel snellere R9 Nano. Beide zijn zuinig qua verbruik.
Ze zijn wel dubbelslot dus geen idee of dat past in die kast.

Overigens tip voor in de toekomst, als je een game pc koopt neem dan geen Alienwarez maar stel er zelf gewoon een samen aan de hand van de Best Buy Guides van tweakers. Nu heb je een machine waar je veel voor hebt betaald en weinig aan hebt. Mijn advies is de onderdelen naar een fatsoenlijke kast overplaatsen en een mooie videokaart daarin te zetten.
Als je het in elkaar zetten van een pc te moeilijk vind of het niet aandurft dan zijn er tig webshops die dat voor 50 euro voor je willen doen.
Pagina: 1