Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Just Cause 3 Review - Mooi, verslavend en explosief

Pagina: 1
Acties:

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Het is maar een kleinigheid, niet eens over de inhoud van de review zelf (want, spelletjes interesseren mij eigenlijk niet), maar toch:

Aan de rechterkant is het blokje "Gerelateerde content". Hoe wordt dat blok gevuld: automagisch, of wordt er met de hand gezocht naar relevante artikelen en ingevuld?

Reden: ik had toevallig vandaag ook dit artikel gezien: nieuws: Just Cause 3 kampt met prestatieproblemen en ondersteunt geen multi-gpu - en dan zou ik verwachten dat die als gerelateerde content aangemerkt zou worden.

Of is het idee "we noemen de technische problemen al in de review, dus geen reden om naar het nieuwsartikel te verwijzen"?

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-11 14:56

Tweakjur

Redacteur
Nee hoor, die hoort gewoon gekoppeld te zijn. Dat gaat handmatig. Probleem, in dit geval, is dat dit pas vandaag geschreven is, terwijl een review een dag voor publicatie (of eerder) bij de eindredactie ligt. Ik kon hem maandag natuurlijk nog niet relateren.

Ga ik nu alsnog doen, thanks.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)