Xbox One nieuwe voeding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eWobbuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06 10:32
Tijdje geleden een 2dehands Xbox One gekocht, met daarbij een third-party voeding aangezien de originele kapot was gegaan. Deze maakt echter een bak herrie, ook als er niet gegamed wordt (gewoon in het menu). Deze wil ik dus gaan vervangen voor een andere, origineel of niet maakt mij eigenlijk niet uit als hij maar stil is. Iemand tips/ervaringen met een goede voeding?

greetz, me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-06 08:52

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

in 2 seconden google al een heel arsenaal gevonden van origineel tot aan namaak oosterse crap.

heb je zelf ook al wat rond gekeken?

http://www.lightinthebox....or-xbox-one_p1050444.html

dit is een originele geloof ik voor maar 3 tientjes. en de originele is nauwelijks te horen

[ Voor 7% gewijzigd door PaRaDoX4 op 02-12-2015 15:32 ]

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eWobbuh
Een voeding vinden is geen probleem, maar dan weet ik nog niet of het een stille is. Daarom vraag ik ook naar ervaringen met een bepaalde voeding. Anders bestel ik er eentje van 25 euro, en maakt hij net zoveel kabeel als wat ik nu heb.

greetz, me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 10:35
Ik heb een originele voeding, ik hoor hem wel als in in de buurt sta maar als ik op de bank zit hoor ik hem niet meer, niet storend dus :)

(voeding ligt los onder een kast met genoeg ruimte om overtollige warmte af te voeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eWobbuh
Enig idee waar een originele voeding los te koop zijn?

greetz, me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

eWobbuh schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:11:
Enig idee waar een originele voeding los te koop zijn?
Klantenservice van Microsoft al benaderd? of is dat te makkelijk....

edit:
Dan bel je ze ipv het online formulier te gebruiken. Of een email, twitter, etc. 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Fietsbel op 03-12-2015 09:50 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eWobbuh
Net even geprobeerd bij onlineservicecentrum van Microsoft. Daar kan je hem idd bestellen, echter bij gaat hij halverwege de procedure op zn gat met een foutmelding.

Grappige is dat ik het vorige maand ook geprobeerd had, maar toen kon het niet. Toen zat blijkbaar de voeding nog in de garantie periode dus kon je hem alleen omruilen. Dat kon bij mij echter niet omdat ik er al een third-party bij heb.

greetz, me

Pagina: 1