Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Android-app van Bunq sloeg foto's van identiteitsbewijs onbe

Pagina: 1
Acties:

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:34

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Topicstarter
De laatste tijd merk ik wel eens dat de NOS sneller is met bepaalde nieuwtjes op tech gebied dan tweakers.net. Op zich niet zo erg, maar in deze situatie wel.

Om 9.55 uur meld de ontdekker het op GoT
Om12.03 uur Meld voormalig tweaker Joost het bij de NOS. (Geen idee of hij GoT als bron gebruikte of dat de NOS een mailtje had gekregen van de ontdekker)
Om 14.09 uur Komt t.net er achter aan gehobbeld, terwijl het op GoT als eerste bekent was (zo ver als ik kan zien)

Is die submitrij van jullie nu echt zo lang, en komen de redacteurs niet op GoT?

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-11 14:43
Vind je 2 uur nou echt zo storend? Als Tweakers er morgen nou mee kwam zou ik raar opkijken. Kan me niet voorstellen dat dit voor jou als een probleem ondervonden kan worden.

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 09:34

NSG

Je weet niks!

Z'n reactie wordt ook volledig genegeerd in dat topic, dus zal waarschijnlijk geen enkele redacteur op tweakers het gelezen hebben. En gezien de desinteresse in z'n reactie heeft waarschijnlijk ook niemand een nieuws submit gedaan.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
[b][message=45371601,noline]Johan9711 schreef op woensdag 02 december 2015 @
Om12.03 uur Meld voormalig tweaker Joost het bij de NOS. (Geen idee of hij GoT als bron gebruikte of dat de NOS een mailtje had gekregen van de ontdekker)
De ontdekker heeft ons ingelicht, inderdaad.

Ik ben helemaal geen stagiair

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
De laatste tijd merk ik wel eens dat de NOS sneller is met bepaalde nieuwtjes op tech gebied dan tweakers.net.
Steek die maar in je zak Joost, dat is een mooi compliment :)

On topic: er komen bij steeds meer media competente techjournalisten. Nu.nl heeft al een paar jaar een volwaardige techredactie, NOS heeft nu Joost en RTL heeft Daniel Verlaan aangetrokken. Daarmee is - gelukkig - het aantal media dat technieuws snel en goed kan brengen behoorlijk toegenomen.

Het is mooi dat er meer media met betere techjournalistiek komen. Als de prijs die we daar bij Tweakers daarvoor moeten betalen is dat we af en toe een paar uur later zijn waar we vroeger vrijwel altijd de eerste waren, dan vind ik dat geen enkel probleem.

In dit geval kregen we de tip van Geert om 12.09 - we volgden het topic niet actief. Toen moest uiteraard het bericht nog worden uitgezocht en door een collega worden gecheckt. Daarom waren we in dit geval later. Het zal ongetwijfeld de komende tijd ook weer gebeuren dat we de eerste zijn met bepaalde berichten, en soms ook niet. Such is life :)