Logitech Driving Force GT (nieuw) of Logitch G25 (2e hands)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-05 11:02
Wat zou beter zijn: een Driving Force GT en dan nieuw kopen. Of een G25 en die tweede hands kopen.

De vergelijk G25 vs GT geeft verder niks bijzonders.
Enigste wat ik kan verzinnen is de garantie. Maar waarom is die G25 nog zo duur dan tweede hands?
Is die echt zoveel beter?

BTW het is voor mij om af en toe Colin McRae ed mee te spelen. Denk aan 2 / 3 uurtjes per week.

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:04
Ik denk dat een g25 een stuk beter/sterker is. Heb hem zelf ook liggen (in de kast, te lui om te verkopen) en het is echt een goed stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Rusky schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:50:
Wat zou beter zijn: een Driving Force GT en dan nieuw kopen. Of een G25 en die tweede hands kopen.

De vergelijk G25 vs GT geeft verder niks bijzonders.
Enigste wat ik kan verzinnen is de garantie. Maar waarom is die G25 nog zo duur dan tweede hands?
Is die echt zoveel beter?

BTW het is voor mij om af en toe Colin McRae ed mee te spelen. Denk aan 2 / 3 uurtjes per week.
Dan zou ik toch eerder voor een G27 gaan i.p.v. G25, de GT is overigens een prima stuur, stevig en voelt goed aan maar heeft geen schakelbak(h-shifter+koppeling).

Ik ga nu een eigen H-Shifter maken van een Logitech gamepad die ik nog heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:04
TweakTweet schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:19:
[...]

Dan zou ik toch eerder voor een G27 gaan i.p.v. G25, de GT is overigens een prima stuur, stevig en voelt goed aan maar heeft geen schakelbak(h-shifter+koppeling).

Ik ga nu een eigen H-Shifter maken van een Logitech gamepad die ik nog heb liggen.
De G27 is toch bijna hetzelfde, buiten wat extra knoppen op het stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-05 11:02
TweakTweet schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:19:
[...]

Dan zou ik toch eerder voor een G27 gaan i.p.v. G25.
Ik zei de G25 omdat de prijsstelling ongeveer hetzelfde is als de GT. Ik snap ook wel dat je dan nog beter de G27 kan nemen.

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Rusky schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:30:
[...]

Ik zei de G25 omdat de prijsstelling ongeveer hetzelfde is als de GT. Ik snap ook wel dat je dan nog beter de G27 kan nemen.
Ok. Als je voor realisme wilt gaan (schakelen, koppelen etc.) zou ik de G25 kiezen, wil je echter comfort en snelheid + zekerheid zou ik voor de GT gaan. Dit omdat deze nieuwer is, garantie hebt en dus zekerheid van de waarde van je geld en naar mijn inzien meer comfort bied op het gebied van stuur, dit voelt erg lekker aan.
Pagina: 1