"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Sja, GMX.co.uk (zie ook FAQ) is echt wel goed, ik gebruik het nu al 3 jaar zonder problemen. 'T is echter wel gratis.
Een van de belangrijkste redenen waarom ik voor een betaalde provider koos is de continueiteit. Limit.nl doet al ruim 3 jaar niet meer aan e-mail only accounts, maar houdt de bestaande accounts gewoon aan als service naar de klant.... dat vertrouwen heb ik bij een gratis provider gewoon niet.
Bovendien wil ik iemand verrot kunnen schelden als ie het niet doet, en dat kan met een helpdesk op lokaal tarief
Bovendien wil ik iemand verrot kunnen schelden als ie het niet doet, en dat kan met een helpdesk op lokaal tarief
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
Ik begrijp het niet helemaal. Waarom wil je perse geen internettoegang bij die tweede provider?
Zo beperk je je keuze nogal lijkt me, en ik kan me niet voorstellen dat een ISP die alleen e-mail biedt heel veel goedkoper zal zijn dan een normale ISP.
Hoewel ik in je post lees dat je geen gratis ISP wilt zou dat natuurlijk wel de oplossing kunnen zijn: Je abboneert je bij 3 gratis ISP's en dan is er altijd wel 1 die het doet. (of AMS IX moet eruit liggen,
).
Zo beperk je je keuze nogal lijkt me, en ik kan me niet voorstellen dat een ISP die alleen e-mail biedt heel veel goedkoper zal zijn dan een normale ISP.
Hoewel ik in je post lees dat je geen gratis ISP wilt zou dat natuurlijk wel de oplossing kunnen zijn: Je abboneert je bij 3 gratis ISP's en dan is er altijd wel 1 die het doet. (of AMS IX moet eruit liggen,
1) ik heb toegang bij een vrij betrouwbare kabelprovider, die al een dial-up backup heeft in het geval dat het mis gaat.
2) ik wil dus niet betalen voor extra toegang, omdat ik die al (dubbel) heb. Ik wil dus alleen betalen voor e-mail
3) ik wil betrouwbare e-mail die het altijd doet. Ik moet o.a. grote attachments kunnen sturen en ontvangen, en tevens moet in geval van vakantie zo'n e-mail box rustig kunnen vollopen met meerdere tientallen mb's aan attachments. Voor de verbinding zorg ik zelf wel...
Op dit moment ben ik aan het kijken voor e-mail op eigen domain. Je kunt al vanaf een tientje per maand een domain registeren waar je alleen e-mail op ontvangt.
Maar als iemand meer suggesties heeft, gaarne!
2) ik wil dus niet betalen voor extra toegang, omdat ik die al (dubbel) heb. Ik wil dus alleen betalen voor e-mail
3) ik wil betrouwbare e-mail die het altijd doet. Ik moet o.a. grote attachments kunnen sturen en ontvangen, en tevens moet in geval van vakantie zo'n e-mail box rustig kunnen vollopen met meerdere tientallen mb's aan attachments. Voor de verbinding zorg ik zelf wel...
Op dit moment ben ik aan het kijken voor e-mail op eigen domain. Je kunt al vanaf een tientje per maand een domain registeren waar je alleen e-mail op ontvangt.
Maar als iemand meer suggesties heeft, gaarne!
Proud to be an American.
Hier woon ik
Vraag een eigen domein aan. Is ook een optie.
Heb je nog een stoer e-mail adres ook nog.
Heb je nog een stoer e-mail adres ook nog.
Al het goeie.......
idee: zet zelf een mailserver op op een oude linuxbak ofzo... je hebt toch kabel en die comp kan wel 24/7 aan blijven. maar dit is denk ik niet helemaal wat je bedoelt...
Verwijderd
Via www.jouwachternaam.com heb ik twee domeinen lopen.
Kost ca 100 piek/jaar.
Ideaal voor email, alleen de betrouwbaarheid is niet 100%. Dan doet email het niet, dan verplaatsten ze de server (waarna je alles weer opnieuw kunt uploaden), dan dit en ga zo maar door.
Kost ca 100 piek/jaar.
Ideaal voor email, alleen de betrouwbaarheid is niet 100%. Dan doet email het niet, dan verplaatsten ze de server (waarna je alles weer opnieuw kunt uploaden), dan dit en ga zo maar door.
Hmmpf, als je voor een tientje je eigen domeintje registreert hoef je erniet op te rekenen dat daaar een fatsoenlijke pop3-bus bij zit. Dat zal wel email-redirect worden dan. En of dat allemaal zo betrouwbaar is??
Volgens mij codoen de meeste gratis providers prima....toch?
Volgens mij codoen de meeste gratis providers prima....toch?
Pagina: 1