Ik zoek een?
Mediaplayer/streamer welke de volgende functies heeft:
-Streamen van online audio (bijv. radio/ soundcloud.)
-AirPlay functionaliteit
-Video's vanuit mijn laptop en NAS (nog te kopen)
-Netflix afspelen
-Liefst analoog audio uit ivm oude stereo. = geen eis
Wat is je budget?
Budget van maximaal 150. Wanneer duurdere beter zijn, graag ook aangeven. Dan kan ik het in overweging nemen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk wil ik het gaan gebruiken om audio welke op NAS/laptop staat af te spelen. Ook om muziek af te spelen om mijn versterker. Later (wanneer aanbod groter is) ook Netflix.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie dat de meeste apparaten maar een aantal van deze functies kunnen. Zo kan de Raspberry PI bijv. geen Netflix afspelen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Omdat er zo mega veel media players zijn wil ik weten welke apparaten de functies aan kunnen welke ik wil. Als ik er 1 (of meerdere) heb ga ik me verdiepen in de overige functies etc.
Bedankt voor jullie hulp.
Mediaplayer/streamer welke de volgende functies heeft:
-Streamen van online audio (bijv. radio/ soundcloud.)
-AirPlay functionaliteit
-Video's vanuit mijn laptop en NAS (nog te kopen)
-Netflix afspelen
-Liefst analoog audio uit ivm oude stereo. = geen eis
Wat is je budget?
Budget van maximaal 150. Wanneer duurdere beter zijn, graag ook aangeven. Dan kan ik het in overweging nemen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk wil ik het gaan gebruiken om audio welke op NAS/laptop staat af te spelen. Ook om muziek af te spelen om mijn versterker. Later (wanneer aanbod groter is) ook Netflix.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie dat de meeste apparaten maar een aantal van deze functies kunnen. Zo kan de Raspberry PI bijv. geen Netflix afspelen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Omdat er zo mega veel media players zijn wil ik weten welke apparaten de functies aan kunnen welke ik wil. Als ik er 1 (of meerdere) heb ga ik me verdiepen in de overige functies etc.
Bedankt voor jullie hulp.